וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה בלי כוכב?

ענת קם

29.8.2007 / 15:26

גורמים בקשת פנו להפקה של שליין בבקשה שלא ישדר את גמר "כוכב נולד" בתכניתו. הגמר ישודר, אולם על מסך קטן

ליאור שליין תכנן להילחם היום בגמר "כוכב נולד" באמצעות שידור הגמר מעל גבי מסך גדול באולפן התכנית, אולם בשלב זה נראה שעצם העברת שידור הגמר גם בתכניתו של שליין מוטל בספק. לוואלה! ברנז'ה נודע כי גורמים בקשת פנו לגורמים בהפקת תכניתו של שליין בבקשה שלא להעביר את שידור גמר "כוכב נולד" באולפנו הערב. אחר הצהריים הוחלט כי בסופו של דבר ישודר הגמר על מסך קטן במקום על מסך גדול כפי שתוכנן.

כפי שפורסם הבוקר שליין תכנן לארח באולפנו חברים לצפייה משותפת בגמר "כוכב נולד" אשר משודר במקביל לתכניתו בערוץ 2. גורמים בערוץ 10 אמרו לוואלה! ברנז'ה כי הדבר נהוג וכבר קרו מקרים רשתות שידרו שידורים של ערוץ מתחרה. וואלה! ברנז'ה מזכירה כי קשת עצמה שידרה לפני מספר שנים בתכניתם של גיא מרוז ויוני להב "המחשוף" את השניים צופים באירווזיון בערוץ 1 בזמן אמת ומעירים הערות ציניות, כך ששליין לחלוטין לא המציא את הגלגל.

yes וקשת צ'ילבות?

התכונה לקראת גמר כוכב נולד הגיעה הבוקר גם לעיר כפר סבא. בקרב עובדי yes הופץ היום מייל (לא רישמי חלילה) שקורא לעובדים בחברה להעביר ברגע האמת ערוץ ולצפות בליאור שליין וחבורתו - לא נגענו (כמעט):

"הערב, בתעלול שיווקי מבריק, מציב ערוץ 10 קונקורנציה למופע הפשיסטי של 'כוכב נולד', ומארח אולפן פרשנים מובחרים, בניצוחו של ליאור שליין (...) כולכם מוזמנים להעביר לערוץ 10 - נראה לי שיהיה נחמד, וחוץ מזה בונוס קטן בצורת לדפוק קצת את הרייטינג של הערוץ של צביקה (...) מחלקת מחקר ואסטרטגיה תפיץ מחר, כמחווה, את הרייטינג בשני הערוצים, דקה אחר דקה."

עדכון אחרון: 17:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully