וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטי רוקאווי מתחרטת

29.8.2007 / 16:53

אחרי שבעצת הרב שלה החליטה רוקאווי לוותר על השתתפותה בדוגמניות 3, מתקיימים מגעים בינה ובין JCS לתפקיד אורח בתכנית

סוכנת הדוגמניות בטי רוקאווי החליטה שלמרות שהרב שלה המליץ לה שלא להשתתף בעונה השלישית של "הדוגמניות" שמפיקה jcs עבור ערוץ 10, בכל זאת בא לה על על קצת זמן מסך.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים האחרונים פנו גורמים מטעמה של רוקוואי להפקת התכנית במטרה לבדוק שיתוף פעולה חדש בינה לבין התכנית, אמנם לא בתפקיד של שופטת קבועה, אלא יותר בתפקיד אורח חד-פעמי, לזכר הימים.

בהפקת התכנית שמחו על פנייתה של רוקוואי, אולם פנייתה הגיעה מאוחר מדי, וזאת לאור העובדה שהליין-אפ (תוכן הפרקים, המשימות והשופטים) של התכנית כבר כמעט סגור. עם זאת, גורמים בכירים בהפקה ספרו לוואלה! ברנז'ה כי למרות הפניה המאוחרת, קיים סיכוי סביר ששילובה של בטי באופן חד פעמי באחד הפרקים יתאפשר.

אותו גורם סיפר כי לאור פנייתה המחודשת של רוקאווי, ביקשו ממנה מנהלי ההפקה לפרגן ולנצל את כישוריה כמגלת כישרונות כדי לעבור יחד אתם על מאות התמונות שהועלו לאתר האודישנים האינטרנטיים של התכנית באתר היפ.

בטי רוקאווי אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: אכן הצעתי שאשתתף בתוכנית כאורחת ובנתיים אני אעזור לבחור את המועמדות מתוך האתר"

"דובר JCS דני לוי אישר כי אכן נעשה בימים אלה ניסיון לשלב את בטי רוקאווי בעונה הנוכחית: "קיים סיכוי סביר שאכן נראה אותה על המסך, אם כי לביקור קצר, גם בעונה הנוכחית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully