וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונה עורך ראשי ל-nrg

ענת קם

2.9.2007 / 10:00

איתי בן ניסים, עורך תכנית הבוקר של רשת יעזוב את הזכיינית ויצטרף לאתר האינטרנט של מעריב כעורך ראשי

איתי בן ניסים יהיה העורך הראשי של אתר nrg. כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן ניסים הוא עורך תכנית הבוקר של רשת עם אברי גלעד ועינב גלילי וכן משמש כעורך משנה בתכנית "גלגל החדשות", גם היא של רשת. בעבר היה כתב במחלקת החדשות של קול ישראל וחבר מערכת ארץ נהדרת.

בן ניסים יחליף בתפקיד את חיליק שריר, סגן עורך מעריב והעורך הראשי של האתר שמונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן של חדשות ערוץ 2. לפני מינויו של שריר פעל האתר ללא עורך ראשי תקופה ארוכה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה תפקיד העורך הראשי של nrg, הוצע גם לעורך אתר ערוץ הספורט ואיש מעריב לשעבר אביב הברון, אולם בסופו של דבר הברון סרב והמינוי לא יצא לפועל.

לאחרונה מונה גיא סבר לתפקיד סמנכ"ל לפיתוח מוצרים ושיווק של nrg ואילו רון הנטמן מונה למנהל הפיתוח העסקי של האתר.

איתי בן נסים מסר: "אני גאה להצטרף למשפחת nrg מעריב ולהוביל יחד עם צוות ההנהלה , העורכים המוכשרים ואנשי המערכת כולה את החברה לעבר המטרות האסטרטגיות העומדות בפנינו. אני מודה לעופר נמרודי על ההזדמנות ומאמין בכוחה של קבוצת מעריב ובמערכת מעריב להירתם יחד להגשמת מטרות הקבוצה כולה".

אחיעד שריג, מנכ"ל nrg מעריב: "אני ומשפחת nrg מעריב גאים לצרף את איתי לשורותינו. איתי נגע לאורך שנותיו בתעשייה בעולמות תוכן מגוונים - מאקטואליה דרך תכניות מגזין , פעל במגוון של מדיות ומביא איתו ניסיון בהובלת מערכות תוכן מקצועיות, סגנון ניהולי ייחודי וראייה ארגונית ומערכתית יוצאת דופן. שילוב כזה של יכולות הולם באופן מלא את צורכי nrg מעריב בכיוונים האסטרטגיים שלה. אני מודה למועמדים רבים ואיכותיים בתעשייה שהביעו נכונותם להצטרף אלינו ומברך בשם קבוצת מעריב את חיליק שריר על תפקידו החדש בחדשות 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully