וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריף הקרע בין "הארץ" לצביקה שרף

ענת קם

2.9.2007 / 16:19

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל התנפל היום שוב על כתב הארץ ודרש שיעזוב את אימון הנבחרת. הכתב שוקל להגיש תלונה במשטרה

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל צביקה שרף ממשיך במלחמתו נגד כתב הארץ עופר מתן. במהלך אימון הנבחרת היום בספרד, בו נכח מתן יחד עם עיתונאים נוספים שמלווים את הנבחרת, התפרץ שוב המאמן הלאומי על הכתב ודרש ממנו לעזוב את האימון.

לאחר צעקות וגידופים, בהם "תעוף מפה" ו "אני משתין עליך", החל שרף להתקדם לעבר מתן ורק התערבותם של שחקני הנבחרת מאיר טפירו ויותם הלפרין מנעה, ככל הנראה, התקלות פיזית בין השניים. בהמשך, כאשר פנה מתן לצאת מן האולם, ביקש אחד המאבטחים במקום מהשוטרים הספרדיים לעצור אותו וכעת הוא מעוכב בספרד. גורמים בהארץ סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי מתן שוקל כעת להגיש בעצמו תלונה במשטרה נגד שרף.

איתן מרקוביץ', עורך הספורט בעיתון הארץ אמר בתגובה לדברים: "לאחר האירוע שלשום שוחחתי עם ירמי אולמרט, יושב ראש איגוד הכדורסל בנושא. היום הוא יצר איתי קשר ואמר שאינו מוכן יותר לדבר איתי או עם כל אדם אחר מספורט 'הארץ'".

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "האיגוד אינו מתכוון לנתק יחסים עם מדור הספורט של הארץ. הבוקר התקיימה שיחת טלפון בין איתן מרקוביץ' ליו"ר האיגוד ירמי אולמרט. כשמרקוביץ' עבר לפסים מאיימים בשיחה, הבהיר לו אולמרט שאם זה הסגנון שיפנה אליו מרגע זה והלאה דרך הדובר. למרות זאת, אחרי אותה שיחה התקשר לאולמרט סגנו של מרקוביץ' שלומי ברזל והם ניהלו שיחה ארוכה עד שהיא התנתקה מסיבה טכנית. לגבי מה שארע או לא ארע הבוקר, אנו מציעים לכם להיזהר בפרשנות. שרף הודיע לכתב שאין לו כוונה לאפשר לו להיות נוכח באימון הנבחרת, שזו אגב זכותו המלאה של המאמן. צר לנו שהכתב לא כיבד את הבקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully