וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון עצר

ענת קם

3.9.2007 / 17:47

העיתונאים וההנהלה ברשות השידור ינסו להגיע לפשרה בנוגע להחתמת שעון נוכחות. בינתיים העובדים יחזרו לקבל שכר עבור שעות נוספות

וועד העיתונאים של רשות השידור משך את עתירתו לבית הדין לעבודה נגד הנהלת רשות השידור, לאחר שבדיון פנימי הגיעו הצדדים להסכמה לפיה יתנהל משא-ומתן בין הצדדים לגבי שעון הנוכחות.

מזה מספר שבועות מנהלים העיתונאים מאבק בהנהלת הרשות על רקע ההחלטה לפיה יחתימו העובדים שעון נוכחות. בשבוע שעבר פנה אחיה גינוסר, יו"ר אגודת העיתונאים, למשה גביש, יו"ר רשות השידור והציע אפשרויות להסדר בין העיתונאים והרשות, מתוך רצון להימנע מדיון נוסף בבית הדין לעבודה.

פנייה זו של גינוסר לגביש התקבלה בתדהמה בקרב העיתונאים מאחר ולא שותפו בגיבוש החלופות. בדיון מיוחד שכונס היום, החליטו נציגי ועדי העיתונאים לתמוך בהצעתו של גינוסר שהתקבלה על ידי גביש. על פי הצעה זו, יתנהל משא ומתן בן ארבעה חודשים בין רשות השידור והוועד על הפעלת שעון נוכחות ובמהלך חודשים אלו תופשר הקפאת התשלום השעות הנוספות בעקבותיה פתחו העיתונאים במאבק. אם בתום ארבעת החודשים לא תושג הסכמה, ימונה בורר חיצוני שיפסוק בעניין.

שמעון וילנאי, יו"ר ועד עיתונאי קול ישראל בתל אביב אמר לוואלה! ברנז'ה: "זהו אינו יום גדול ומאושר ואין כאן הישג לרשות השידור. מבחינתי זה ייהרג ובל יעבור, לא ייתכן שעיתונאי יעבוד לפי שעון נוכחות. אם במהלך המשא ומתן יוסכם על הפעלת השעון, אני אשקול מחדש את דרכי ברשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully