וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריב ודדון

4.9.2007 / 16:03

מדוע נעלמה הידיעה על הדוגמנית נטלי דדון מ-ynet ואיך כל זה קשור למנתח הפלסטי ד"ר דב קליין וחברת ההפקה JCS?

משרד יחסי הציבור ישראלי קורינאלדי המטפל בתקציב של המנתח הפלסטי ד"ר דב קליין שלח אתמול לכלי התקשורת קומוניקט שמודיע כי הדוגמנית נטלי דדון תשתתף בעונה השלישית של התכנית "הדוגמניות". בקומוניקט הודיע המשרד כי דדון עברה הגדלת חזה אצל ד"ר קליין. הידיעה פורסמה ב-ynet ובאתר קשת אולם הורדה מהאוויר לאחר מספר דקות (במקרה של Ynet) או שונתה (במקרה של אתר קשת).

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחר הפצת הקומוניקט פנה דני לוי דובר JCS, המפיקה את התכנית למשרד יחסי הציבור בזעם, משום שדדון עדיין לא התקבלה לתכנית. לוי טען כי יש מקום לתביעה נגד המשרד. ישראלי קורינאלדי הוציאו מייד מייל נוסף בו הם מבקשים להתעלם מהידיעה.

מJCS נמסר בתגובה : "האודישנים לדוגמניות עדיין נמצאים בעיצומם ונכון לרגע זה, אף ליהוק עוד לא קרוב אפילו לסגירה.בימים אלה אנחנו מתחילים את שלב ב' של האודישנים, ואחת המועמדות שעברו לשלב זה היא אותה נטלי דדון, לצד עשרות מתמודדות נוספות"

ממשרד יחסי הציבור ישראלי קורינאלדי נמסר: " למשרדנו הגיע מידע ממקור מהימן על כך שהדוגמנית עברה הגדלת חזה ולאחר פרסום האייטם התקבל במשרדנו טלפון מדובר JCS, שביקש שנפסיק את הפצת המידע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully