וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת הפריצה?

איילה צורף

6.9.2007 / 8:41

ערוץ 10 צפוי לסיים את 2007 עם הכנסות של 85 מיליון דולר - גידול של 45%. הערוץ יסיים את השנה בהפסד של 25-20 מ' ד'

ערוץ 10 צפוי לסיים את השנה עם הכנסות של 85-90 מיליון דולר - כך נודע ל-TheMarker. מדובר בגידול של 45% לעומת 2006, אז סיים הערוץ את השנה עם הכנסות של כ-60 מיליון דולר.

ואולם, למרות הגידול המשמעותי בהכנסות, הערוץ עדיין יסיים את השנה בהפסד לא מבוטל. בשנה שעברה הפסיד הערוץ כ-30 מיליון דולר, והשנה נראה שההפסד יהיה נמוך יותר - כ-20-25 מיליון דולר. הסיבה לכך שהערוץ לא הצליח לצמצם משמעותית את הפסדיו היא שלוח השידורים שלו השנה היה יקר יותר מאשר בשנה שעברה.

לדברי מקור בכיר בערוץ, "השנה היתה שונה לגמרי ביחס של המפרסמים לטלוויזיה בכלל ולערוץ 10 בפרט. אם לפני שנה ושנתיים היתה בריחה של תקציבי פרסום מהטלוויזיה לעיתונות - תופעה שלא התרחשה בשום מקום בעולם, רק בישראל - השנה השוק תיקן את עצמו, והטלוויזיה חזרה לכוחה".

אחד המהלכים הבולטים של הנהלת הערוץ השנה היה הניסיון לגרום למפרסמים להזמין זמן פרסום מראש, ולא לרכוש פרסום ברגע האחרון במחירים מוזלים. הערוץ נתן הנחות למפרסמים שהזמינו פרסום מראש, במטרה לבטל את מנגנון "הרגע האחרון". לדברי הבכיר, גם כשהערוץ לא ימלא את מכסת דקות הפרסום המותרות לו לשידור, הוא לא ישוב למכור פרסום במנגנון הרגע האחרון - שכן השיטה מורידה את מחירי הפרסום.

דוברת ערוץ 10 מסרה בתגובה: "ההכנסות השנתיות שלנו אכן עומדות בצפי ובתחזיות. עם זאת, הערוץ עדיין רושם הפסדים לא מבוטלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully