וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה חדשה לערוץ 8

ענת קם

9.9.2007 / 14:11

אחרי החגים יעלו בערוץ ששווה כל רגע רצועת סרטי תעודה הומוריסטיים, סדרת מקור ישראלית שעוסקת במדע ועוד הפתעות

ערוץ שמונה של HOT הציג הבוקר את עונת השידורים החדשה שלו, שתחל ב-7 באוקטובר, מיד לאחר החגים. בעונה זו, תוצגנה רצועות רכש של הרשתות המובילות בעולם, ובהן הסדרה עטורת הפרסים "תעשיית הכסף" החוקרת סיפורים משמעותיים בעולם הכלכלה והעסקים, סדרת "סרט ירוק" שתציג סרטים בנושאי איכות הסביבה, ומשבצת "דוקוקומי" שתשדר סרטי תעודה הומוריסטיים.

לצד הרכישות, ניתן מקום נרחב להפקות מקור ישראליות, בהן "מה אנחנו יודעים" (שם זמני), סדרת מדע חדשה בפורמט קליל, וסרטי תעודה ישראליים שיעסקו בנושאים שעל סדר היום הישראלי, ביניהם "בשם הקורבנות", סיפור ההשתלטות על כספי הפיצויים של ניצולי השואה, "המלחמה הראשונה שלי" המציג את מלחמת לבנון השנייה דרך עיניו של במאי החוזר מהמערכה מפוכח וכואב, ו"לך לשלום גשם" המציג את גלגולו של לחן ההמנון הלאומי.

סיני אבט, מנהל ערוץ 8: "בעונה הקודמת תחומי העניין של הערוץ והתוכן הספציפי של כל תכנית ותכנית הם שנתנו מענה לסקרנות. בעונה החדשה לקחנו את הסיסמה 'אין סוף לסקרנות' ויצרנו מסגרות ורצועות שידור שונות, שהן עצמן מקפלות בתוכן אמירה חדשנית ומפתיעה בפני עצמה."

קרני פלזנטל-זיו, סמנכ"ל תוכן ב-HOT: "לפני כשנה פרצנו עם מיתוג מחדש של ערוץ 8 עם עיצוב מחודש והסיסמה 'אין סוף לסקרנות'. כחלק מהצבת האוכלוסייה הצעירה כקהל יעד עיקרי ב-HOT, אנו מנסים גם 'להצעיר' את ערוץ 8 כך שיתאים יותר ויעניין יותר את הקהל הזה. עפ"י תוצאות סקרים שערכנו, זה בהחלט מצליח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully