וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה טובה לעובדים

ענת קם

10.9.2007 / 15:23

מנכ"ל "הארץ" ניגח את ועד העובדים בהרמת הכוסית לשנה החדשה וכינה אותם "האויב מבפנים". אחד העובדים: "זה משאיר טעם רע במיוחד"

במהלך הרמת כוסית לרגל ראש השנה במערכת עיתון "הארץ", תקף מנכ"ל העיתון יוסי ורשבסקי את 200 עובדי העיתון שהתאגדו לאחרונה. בין היתר, הגדיר ורשבסקי את ועד העובדים כ"אויב מבפנים", בהשוואה למתחרי העיתון, שהם ה"אויב מבחוץ", וכן טען כי הוועד פוגם במאמצי ההנהלה להרחיב ולשפר את העיתון. בנוסף התבטא ורשבסקי בצורה שיכולה להשתמע כקריאה לוועד להתפטר. במהלך דבריו איש לא הגיב, אולם חלק מהנוכחים יצאו באמצע.

עיתונאי בכיר ב"הארץ" אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "זוהי טרמינולוגיה אומללה, לא ניתן להגדיר את מעשי ההנהלה כמאמצי התרחבות ושיפור. מעבר לכך, תזמון האמירות, סמוך כל כך לראש השנה, משאיר טעם רע במיוחד".

עיתונאי נוסף ב "הארץ" אמר: "יוסי ורשבסקי צודק, אכן יש קבוצה בעיתון שרוצה להזיק לו, רק שהקבוצה הזאת אינה הוועד כי אם אלו המתנגדים לו. יוסי ורשבסקי לא יכול להטיל דופי בעיתונאים כמו רותי סיני ויובל יועז שעושים את העבודה העיתונאית הטובה ביותר בארץ ולא יכול להטיל דופי בכוונותיהם. להגיד שהם פוגעים בעיתון גובל בהוצאת דיבה, מביש ומביך. ורשבסקי והמנגדים לוועד פועלים מתוך אידיאולוגיה קיצונית שמסמאת את עיניהם ותזיק בסופו של דבר לעיתון."

חבר בועד העיתונאים אמר היום לוואלה!: "הכוונות של 200 העיתונאים שהתאגדו הן אך ורק להיטיב עם העיתון. כל יום אנחנו מחפשים דרכים חדשות ומשקיעים מאמצים ליצירת דיאלוג ומו"מ עם ההנהלה. אין לנו דרישות, אנחנו לא רוצים כלום, רק הכרה בזכותנו הבסיסית להתאגד. הנהלת העיתון היא זו שפועלת באלימות ובהפחדה."

רותי סיני, יו"ר ועד עובדי "הארץ": "לא נכחתי באירוע המדובר ואני עדיין מקבלת עדכונים על מה שנעשה, לכן אין באפשרותי להגיב כרגע".

דיוויד לנדאו, העורך הראשי של "הארץ", בחר לא להגיב. את תגובתו של יוסי ורשבסקי לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully