וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שם טוב

יעל ולצר

16.9.2007 / 15:59

בית המשפט המחוזי הורה למטרו ישראל של אלי עזור ודודי ויסמן לא להשתמש בשם "מטרו" לחינמון המופץ על ידה

בית המשפט המחוזי בתל אביב נענה לחברת מטרו העולמית - Metro International S.A - המוציאה לאור של העיתון הגלובלי. מטרו העולמית הגישה בקשה לצו מניעה זמני וכתב תביעה כנגד מטרו ישראל וכנגד המנכ"ל, צחי שוואקה, על סך 10 מיליון שקל, באמצעות עוה"ד יונתן אגמון וערן סורוקר.

מטרו העולמית עתרה למתן צו מניעה זמני שימנע ממטרו ישראל לעשות שימוש בסימן המסחר METRO הרשום על שמה, או בסימן מסחר דומה לו.

בנוסף, הגישה מטרו העולמית כתב תביעה כנגד מטרו ישראל, על פיו נטען כי מטרו המקומית הפרה את סימני המסחר הרשומים של מטרו, פגעה במוניטין של החברה העולמית וגונבת את תשומת ליבו של הציבור.

מטרו העולמית העריכה את נזקיה בסכום של 10 מיליון שקל. לטענת מטרו העולמית, היא פעלה ופועלת על מנת להשיק עיתון METRO גם בישראל, וכי היא פועלת בעצמה ובאמצעות אחרים בשנים האחרונות למצוא זכיין שיפיץ עיתון METRO בארץ.

עוד טענה מטרו העולמית, כי מטרו ישראל מפיצה את העיתון במטרה מכוונת ומוצהרת ליצור קשר אסוציאטיווי עם המבקשת ועם עיתוני METRO.

לדברי עו"ד יונתן אגמון: "הבחירה בשם מטרו ישראל לעיתון יומי המופץ חינם ברמה ארצית אינו מקרי. מטרו העולמית פנתה בכתב למטרו ישראל, אך זו סירבה להפסיק את השימוש בסימן השייך למטרו העולמית".

כאמור, קיים הבוקר בית המשפט המחוזי בתל אביב דיון בעניין בפני סגן הנשיא יהודה זפט. ממטרו ישראל נמסר בתגובה: "אנחנו מקבלים את דין בית המשפט, ונפעל לשינוי השם. בימים הקרובים נבחר את השם מתוך מספר שמות שעומדים בפנינו. עם זאת, מטרו ישראל שומרת לעצמה את זכות התביעה הנגדית בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully