וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כאן החדשות

ענת קם

16.9.2007 / 16:18

עובדי חדשות HOT עודכנו היום על ידי העורך הראשי שמואל שם טוב באפשרות הסגירה נוכח התקדמות המשא ומתן בין HOT לערוץ 1

מנכ"ל חדשות HOT והעורך הראשי שמואל שם טוב פנה היום במייל לעובדי החדשות המקומיות ועדכן את העובדים על כך שהמשא ומתן בין HOT לרשות השידור עומד על סף סיום וכי במקרה שיושג הסכם יפיק ערוץ 1 את המהדורות המקומיות בשנה הבאה.

"לאחרונה נמסר לנו כי המו"מ בין חברת הוט לערוץ הראשון הגיע לשלבים סופיים של הסכמות ועל פיהן מהשנה הבאה יועברו החדשות להפקה של הערוץ הראשון." כותב שם טוב ומוסיף: "לאור זאת לאחר חמש שנים של עבודה יוצאת מהכלל של כולכם אנו מתארגנים בלב כבד לסיום השידורים שלנו בסוף השנה. נכון לרגע זה ההחלטות אינן סופיות ויתכנו שינויים אבל החלטנו לעדכן אתכם בהתפתחויות כדי שכל אחד יהיה מוכן לאפשרות הסגירה הצפוייה. שם טוב מוסיף: "אנו נשלם בחודשים הקרובים פיצויים לכל אדם שמגיעים לו פיצויים כחוק. גם אם הוא מתפטר מרצונו. בפרטים נוספים נעדכן את כולכם בכנס שיערך ברגע שהתמונה תתבהר".

גבי רוזנברג מנכ"ל קבוצת JCS, המפיקה את חדשות HOT בחמש השנים האחרונות אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מעדכנים את העובדים במסר הזה. הסברנו שזה עדיין לא סופי מכיוון שאנחנו עדיין לא קיבלנו מ-HOT הודעה בכתב, רק עדכון בעל פה. יש חרושת של שמועות בנושא וברמה המוסרית אנחנו חייבים לעדכן את העובדים שלנו בכך. ברגע שהתמונה תתברר אנחנו נעדכן אותם בפרטים נוספים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully