וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשער: אוואט. צילומים: אולה

ענת קם

17.9.2007 / 16:36

מקומוני רשת שוקן וערוץ הספורט ישתפו פעולה באתר "הליגה שלי" בו יוכלו הגולשים להרכיב את ליגת החלומות הוירטואלית שלהם

מקומוני רשת שוקן, ערוץ הספורט וחברת ההפקה 360 חברו יחד לטובת מיזם חדש בתחום המשחקים האינטראקטיביים באינטרנט, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל. בסוף השבוע הקרוב יעלה לאוויר אתר "הליגה שלי" שישולב בתוך אתר ספורט 5 ובו משחק כדורגל אינטראקטיבי להרכבת ליגת החלומות.

עם ההרשמה לאתר מקבל הגולש תקציב ראשוני, שבאמצעותו הוא יכול להרכיב לעצמו את קבוצת החלומות שלו ע"י רכישה של שחקני ליגת העל הישראלית. לכל שחקן בליגה ערך ראשוני, המשתנה על פי ביצועיו בזמן אמת. השחקנים יתחרו ביניהם על ערכן של הקבוצות שהרכיבו וערכם של השחקנים, במטרה לצבור כמה שיותר נקודות ולהגדיל את ערכה של הקבוצה.

כל אחד ממקומוני רשת שוקן יקדיש מדי שבוע עמוד במדור הספורט שלו לסיקור ההתקדמות של המשחק האינטראקטיבי, המהלכים המוצלחים ביותר של השחקנים ותוצאות הליגה. נתוני המשחק יפורסמו גם במסגרת ערוץ הספורט.

ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר: "משחקי ספורט אינטראקטיביים הפכו כבר מזמן לסוג של דת בה משקיעים מיליוני אנשים ברחבי העולם את מרצם ושעות הפנאי שלהם. בארה"ב רשומים למשחקים אלו כ- 30 מיליון שחקנים והשוק מגלגל 3 מיליארד דולר בשנה."

ירון טלפז, סמנכ"ל פיתוח עסקי בערוץ הספורט: "הכניסה שלנו למיזם 'הליגה שלי' נובעת מהתפיסה האסטרטגית של אתר ספורט 5 הדוגלת בין השאר במתן מענה נרחב בתחום הספורט למאות אלפי הגולשים שלנו. מדובר בהגשמת חלום של כל חובב כדורגל להיות מנג'ר בליגה הפופולארית ביותר בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully