וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הטלוויזיה למכרז חיצוני

יעל ולצר

18.9.2007 / 16:02

המשרה אינה מאוישת מאז פרישתו של מוטי עדן מהתפקיד לפני כשנה. שני עובדי הרשות הציעו עצמם לתפקיד, אולם הוחלט כי הם אינם מתאימים

ועדת המכרזים של רשות השידור החליטה להוציא למכרז חיצוני את משרת מנהל הטלוויזיה, לאחר שמצאה כי שני המועמדים שניגשו למכרז הפנימי אינם מתאימים לתפקיד. בשבועות האחרונים יצאו מספר מכרזים של הרשות לתפקידים בכירים ברשות, ביניהם משרת מנהל הערוץ הראשון, משרה שאינה מאוישת מאז פרישתו של מוטי עדן מהתפקיד לפני כשנה, ומנהל הטלוויזיה בערבית. מכרזים נוספים שיצאו באחרונה הם לתפקידי סמנכ"ל טכנולוגיה וסמנכ"ל משאבי אנוש.

עובדים רבים הביעו היום תרעומת על ההחלטה להוציא החוצה את המכרז למנהלי הטלוויזיה, משום שבשנים האחרונות היה נהוג שמנהלי הערוץ הראשון נבחרו מתוך הרשות עצמה. אחד העובדים אמר שזו אחת ההוכחות מצד בכירי הרשות לכך שהמהפכה ברשות כבר התחילה ושכל הכוונות לממש את הרפורמה רציניות.

ל-TheMarker נודע שלתפקיד מנהל הטלוויזיה הציעו את עצמם שני מועמדים מתוך הרשות, ולתפקיד מנהל הטלוויזיה בערבית הציעו עצמם חמישה מועמדים, ביניהם המנהל היום, שלמה גנור. אלא שוועדת המכרזים, בראשה עומד יו"ר הרשות משה גביש, ובה לוקחים חלק כל חברי הוועד המנהל של הרשות, לא אישרה את מועמדות אף אחד מהם והחליטה לצאת למכרז חיצוני. ההערכה היא שהמכרזים יצאו מיד לאחר החגים ועל המנהלים החדשים יוכרז בעוד כשלושה חודשים. בינתיים ממשיכים יורם כבן ומוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות, למלא את התפקיד באופן זמני.

כאמור, מכרז נוסף אליו ניגשו מועמדים מתוך הרשות הוא לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה, מכרז שכבר נדחה פעם אחת. למכרז זה, כך נודע ל-TheMarker, ניגשו שלושה מועמדים מתוך הרשות, ורשות השידור בוחנת את מועמדותם בימים אלו. מכרז שכבר נסגר ברשות הוא המכרז לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש. שתי המועמדות הסופיות נבחנות בימים אלו בבחינות של מכוני השמה, ולפי התוצאות יוחלט מי מבין השתיים תחל בתפקיד בקרוב. אחת המועמדות הסופיות מגיעה מחברת טבע והאחרת מרכבת ישראל.

ברשות השידור אישרו את דבר קיום המכרזים.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "תהליך המכרזים ברשות שהחל לפני כמה חודשים לאחר שנים בהם לא התקיימו מכרזים לנושאי תפקידי ניהול ברשות, כבר הציב כמה דמויות בתפקידים בכירים. בתחילה נבחרו במכרזים פנימיים מבקרת הפנים של הרשות, איתנה גרגור, דוברת הרשות, לינדה בר, ומנהל שירותי הנדסה ברדיו, אפרים פורת.

"בסוף אוגוסט בחרה ועדת המכרזים בבערן הורן לתפקיד סמנכ"ל כספים ותפעול של הרשות ובמשה מושקוביץ לתפקיד מנהל שירותי הנדסה בטלוויזיה. הורן עבד במשרד החשב הכללי באוצר, שם שימש בתפקידו האחרון כחשב משרד הבריאות, ומושקוביץ שימש בין היתר כמנהל ההנדסה של רשת במשך 13 שנה וכמנהל ההנדסה של טלעד במשך 15 שנה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully