וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון במגעים למכירת זכויות השידור ליורו 2008

יעל ולצר

18.9.2007 / 16:33

ערוץ 10 התנה את רכישת הזכויות ברכישת כל חבילת המשחקים ולא במשחקים בודדים; גם רשת וקשת במשא ומתן

ישראל אמנם לא תשחק שם, אבל הקרב על שידורי יורו 2008 בין הערוצים המסחריים כבר החל. למרות שמשחקי הפתיחה, שני חצאי הגמר ומשחק הגמר ישודרו בערוצים הפתוחים ללא תשלום, בטלוויזיה המסחרית כבר בטוחים שהרייטינג ירקיע שחקים בשאר משחקי הטורניר. לכן החלו הערוצים השונים בשיחות בנושא עם צ'רלטון לגבי רכישת הזכויות.

זכויות השידור לאליפות אירופה בכדורגל, יורו 2008, שתתחיל ביוני ושמשחקיה יתקיימו לסירוגין בשווייץ ובאוסטריה, נרכשו רק באחרונה על ידי חברת צ'רלטון, כשברור שמשחקים אלו ימשכו קהל רב של אוהדי הכדורגל העולמי.

המשחקים אמורים להיות משודרים בערוצים ספורט 1 וספורט 2, אבל 19 מתוך 31 המשחקים חייבים להיות משודרים בערוצים הפתוחים. נבחרת ישראל, כידוע, לא צפויה להשתתף בטורניר, לאחר ההפסד שלה לאנגליה.

בימים אלו החלו שיחות בין צ'רלטון לזכיינית ערוץ 2, רשת, ועם ערוץ 10 לגבי רכישת זכויות השידור למשחקים.

ערוץ 10 התנה את רכישת הזכויות ברכישת כל חבילת המשחקים ולא במשחקים בודדים, כשהסכום המדובר נע בין 6 ל-8 מיליון דולר. בערוץ זוכרים את הרייטינג הגבוה לו זכה שידור משחק הגמר של המונדיאל בשנה שעברה - 38.8% בקרב האוכלוסיה היהודית.

עם זאת, גם זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, נמצאות בתמונה והשיחות בינן לצ'רלטון מתנהלות במקביל.

מהזכיינית רשת נמסר כי "כרגע איננו מעוניינים להרחיב בנושא". מהזכיינית קשת נמסר כי "אנו בוחנים את שילוב המשחקים במסגרת שידורינו". מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully