וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיבה לתל אביב

איילה צורף

19.9.2007 / 10:09

ראובני-פרידן יעזבו את המשרד בגלילות וישובו למשרד הקטן בארלוזורוב. עירית שטראוס תצטרף לניהול עסקי הנדל"ן של אחיה ביוון

ראשי משרד הפרסום ראובני-פרידן מתכננים לעזוב את משרדיהם בצומת גלילות שברמת השרון - כך נודע ל-TheMarker. ככל הנראה יחזור המשרד לשכון במשרדיו הקודמים, בצומת ארלוזורוב הסמוך לתחנת רכבת צפון. כיום שוכנת במקום חברת נטפים, ששכרה מראובני-פרידן את המשרדים - אך היא צפויה לעזוב את המקום בתוך כמה חודשים. מדובר במעבר משמעותי עבור ראובני-פרידן, שכן כיום ממוקם המשרד על שטח של 2,100 מ"ר בגלילות, והוא יחזור לשטח קטן בחצי - 1,200 מ"ר.

את המעבר לגלילות עשתה הנהלת ראובני-פרידן לפני ארבע שנים. באותם ימים היה המעבר חריג בהיקפו הכספי. ראשי המשרד, שהיה אז בפריחה גדולה, השקיעו מיליוני שקלים בעיצוב ייחודי ומפואר, גם ביחס למשרדי הפרסום שידועים בהשקעה האדריכלית הרבה בהם. ככל הנראה, ההחלטה לחזור לשטח קטן יותר נובעת מירידה בהיקפי פעילות המשרד בשנים האחרונות.

בתגובה לדברים אמר אודי פרידן, שותף במשרד, כי ההחלטה לעבור עדיין לא התקבלה - וכי אם המעבר יתרחש, זה יקרה רק בעוד כחצי שנה. כפי שפורסם אתמול ב-TheMarker הודיעה השותפה בראובני-פרידן, עירית שטראוס, אחותה של עופרה שטראוס יו"ר קונצרן שטראוס, על החלטתה לעזוב את המשרד - ולרכוש 50% מחברת ההשקעות של אחיה עדי שטראוס, המתמחה בנדל"ן ביוון. על אף שתסיים את עבודתה במשרד הפרסום תחזיק שטראוס 10% מחברת ראובני-פרידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully