וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור - המו"מ לקראת הרפורמה החל

ענת קם

19.9.2007 / 15:13

בכירי הרשות, נציגי האוצר והעובדים דנו היום בשינויים המבניים, בהסכמי שכר חדשים ובפרישת עובדים.

המשא ומתן לקראת הרפורמה ברשות השידור נפתח היום בישיבה של בכירי הרשות, נציגי משרד האוצר, ונציגי העובדים. הצדדים הגיעו להסכמות בעניין הצורך בשינוי המבנה הארגוני של רשות השידור, בניית הסכמי שכר חדשים לעובדים ופרישת עובדים.

משה גביש, יו"ר רשות השידור מסר: "החלופות שעומדות לפנינו הן לא האם לעשות רפורמה או להשאיר את המצב הקיים, אלא האם להיות או לחדול. במצבה הנוכחי של הרשות, ללא אמצעים וללא תשתיות ומכאן גם ללא איכות מספקת, אין אפשרות לספק את השידור הציבורי שיצדיק את קיומו ואת תשלומי האגרה. הרפורמה היא האפשרות היחידה שנותרה לקיים שידור ציבורי ברמה בצד עקרונות כלכליים נכונים וסדרי מנהל תקינים".

אריאל יעקבי, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אמר: "אין ויכוח על עצם הצורך ברפורמה. עם זאת לצד השמירה על השידור הציבורי, או בניית שידור ציבורי המתאים לעידן החדש, ההליך יעשה תוך שמירה על כבודם וזכויותיהם של העובדים ברשות השידור."

חיקה גינוסר, יו"ר אגודת העיתונאים: "האיגוד ארצי של עיתונאי ישראל מוכן להכנס למשא ומתן על הרפורמה מתוך רצון לשמור על השידור הציבורי ולשפרו תוך מתן דגש על כך שמעמדם ותנאי עבודתם של העיתונאים לא יפגעו ויוצעו תנאי פרישה המאפשרים מחיה בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully