וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם של עוד

ענת קם

19.9.2007 / 17:02

אתר כוסברה מתחדש עם מבחר חדש של סרטונים, מאמרים ודיווחי חדשות אלטרנטיבים

איתן לרר ומיקי מוטס מחדשים את אתר הסאטירה "כוסברה". באתר מבחר סרטוני פלאש ששוחטים את הפרות הקדושות ביותר וכן מאמרים ודיווחים הנוגעים בחדשות מזווית קצת אחרת. מעתה ניתן יהיה גם להוריד חלק מהחומרים המופיעים באתר ובקרוב יפתח פורום שינסה לפתח דיון סביב חומרים המוצגים באתר.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה לרר ומוטס משתפים פעולה עם ערוץ 1 בפיילוט לתכנית סאטירה חדשה. כמו כן, בימים אלה אמורה לעלות לאוויר באתר הישראלי של MTV"המונית" סדרת מקור שייצרו השניים .

לרר ( 29) הוא מסטרנט להיסטוריה של ימי הביניים באוניברסיטה של פירנצה ומוטס (29) הוא אנימטור במקצועו. באתר כותבת גם רותי אפשטיין קאופר, בוגרת תואר שני באוניברסיטת ניו-יורק במסלול טלוויזיה וקולנוע.

לרר ומוטס אמרו לוואלה! ברנז'ה: "אנו מקווים שהאתר שלנו יהפוך להיות פורטל הסאטירה הישראלי. נשמח לנסות ולשלב סגנונות שונים ולהוות במה לאנשים צעירים המעוניינים לנסות ולעשות סאטירה.

"יש לנו המון 'זעם קדוש' על המון תופעות בחברה הישראלית. במקום לקחת את המחאה שלנו למקומות קיצוניים, בין אם בקומיות שלהם ובין אם בכבדות של התכנים, החלטנו לייצר מעין חגיגה בלתי נגמרת של ביקורת, עצמית וכלפי חוץ, בדרכים שמצד אחד יזמינו אנשים לבלות באתרנו ומצד שני ישאירו חומר למחשבה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully