נושאים חמים

דן ראדר תובע 70 מיליון דולר מ-CBS

מגיש החדשות לשעבר של הרשת טוען כי היא הפכה אותו ל"שעיר לעזאזל" כדי "לפייס את הבית הלבן" ופגעה במוניטין שלו

סוכנויות הידיעות

דן ראדר, המגיש לשעבר של מהדורת חדשות הערב של רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS, הגיש תביעה בסך 70 מיליון דולר נגד CBS החברה האם שלה ויאקום ושלושה ממנהליו לשעבר ברשת, בטענה כי הפרו את תנאי חוזה העסקתו ופגעו בשמו הטוב. כך דיווחה היום המהדורה המקוונת של העיתון "ניו יורק טיימס".

ראדר בן ה-75 טוען בתביעה כי מנהלי ב-CBS הפכו אותו ל"שעיר לעזאזל" בניסיון "לפייס את הבית הלבן" לאחר שבחודש ספטמבר 2004 שודרה בתוכנית הטלוויזיה "60 דקות" של הרשת כתבה של ראדר בה הוצגו מסמכים שנכתבו כביכול בראשית שנות ה-70 על ידי מפקדו לשעבר של נשיא ארה"ב, ג'ורג' וו. בוש, במשמר הלאומי של טקסס. מהמסמכים עלה כי בוש לא ציית לפקודות, וכי הופעל לחץ מגבוה למענו. לאחר שבמשך כשבועיים התעקשה CBS לגבי נכונות הסיפור, הודתה הרשת לבסוף כי הוטעתה על ידי המקור שלה, וראדר התנצל על כך בשידור.

בתביעה, שהוגשה בבית משפט במנהטן, טוען ראדר כי CBS הפרה את תנאי החוזה עמו מאחר שלא העניקה לו די זמן אוויר בתוכנית "60 דקות", זאת אחרי שהכריחה אותו לפרוש מהגשת מהדורת חדשות הערב של CBS בחודש מארס 2005. עוד מאשים ראדר את הרשת בהונאה בכך שפירסמה ממצאים "מוטים" ולא מלאים של חקירת האי-דיוקים בכתבה על בוש, וכי בתוך כך "פגעה קשה במוניטין" שלו.

  • דן ראדר
  • cbs
  • 60 דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/הלתנאי שימוש
    לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

    התרעות פיקוד העורף

      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully