וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש "גיבורים" בחינם

סוכנויות הידיעות

20.9.2007 / 11:33

NBC תאפשר להוריד חלק גדול מתוכניותיה ללא תשלום. הרשת פירקה באחרונה את שיתוף הפעולה עם איי טיונס

רשת NBC יוניברסל תאפשר בקרוב ללקוחותיה להוריד ללא תשלום למחשביהם האישיים ולמכשירים אחרים חלק ניכר מתוכניותיה הפופולריות, שבוע לאחר שידור התוכניות בטלוויזיה.

השירות, המתוכנן להתחיל לפעול בנובמבר לאחר תקופת ניסיון בחודש אוקטובר, בא פחות משלושה שבועות לאחר ש-NBC אמרה כי היא מבטלת את שיתוף הפעולה עם שירות איי טיונס המצליח של אפל.

שיתוף הפעולה התפרק מפאת מחלוקת לגבי מדיניות המחירים של איי טיונס וחששות של מנהלי NBC לגבי מחסור באבטחה מפני פירטיות ברשת.

הצעד של NBC בא על רקע חיפוש מודלים כלכליים חדשים, לאור השינויים העצומים המתרחשים בעסקי הטלוויזיה. רשתות ממשיכות לאבד נתח צופים - בעיקר קהל מתחת לגיל 30 - בעוד אלה דורשים יותר שליטה בבחירת התוכניות, ומתעקשים לצפות בתוכניות מתי והיכן שנוח להם.

בד בבד, הצופים מוצאים יותר דרכים חדשות, כגון מכשירי ה-TiVo, על מנת להימנע מצפייה בפרסומות, שמאז ומתמיד סיפקו את נתח הארי של ההכנסות בטלוויזיה.

ג'ף גספין, נשיא NBC יוניברסל טלוויז'ן גרופ, אמר כי "המעבר משליטה של הרשת על בחירת התוכניות לשליטה של הצרכן - היא השינוי הגדול ביותר בעסקי המדיה מזה 30-25 שנה".

NBC מאפשרת צפייה בחלק גדול מתוכניותיה המצליחות בסטרימינג (שידור על גבי האינטרנט), כך שהצופים יכולים לצפות בתוכניות על גבי מחשביהם.

במסגרת השירות החדש, הנקרא NBC דיירקט, הצרכנים יוכלו להוריד ללא תשלום תוכניות כגון "גיבורים", "המשרד" ו"הלילה עם ג'יי לנו" ביום שבו הן משודרות ולשמור אותן במהלך שבוע. הם יוכלו, בנוסף, להפוך למנויי התוכניות ולקבל אותן מדי שבוע.

עם זאת, הקבצים יכילו פרסומות שעליהן הצופים לא יוכלו לדלג. כמו כן, לא יתאפשר להעביר את הקבצים על דיסק או למחשב אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully