וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם עקרות בית בחינם

מיכל רמתי

20.9.2007 / 12:12

ABC תעלה את תוכניותיה לצפייה ולהורדה בחינם ב-AOL. בישראל עדיין לא ניתן לצפות בתכניות ב-AOL, מפני שהגישה אליו חסומה

רשת הטלוויזיה של דיסני, ABC, תהיה לרשת המשמעותית השנייה שמאפשרת צפייה בתוכניותיה בחינם בפורטל AOL של טיים וורנר. תכניות ABC יהיו זמינות לצפייה ב-AOL החל מהיום, בנוסף לתוכניות של CBS, שכבר ניתנות לצפייה ב-AOL. AOL ו-ABC יחלקו ביניהן את הרווחים מפרסום במסגרת ההסדר, שתנאיו לא פורטו.

בעוד מספר שבועות צפויות NBC יוניברסל ורשת פוקס להשיק את היוזמה המשותפת שלהם, Hulu (הולו), במסגרתה ניתן יהיה לצפות בתכניות שתי הרשתות באמצעות מספר פורטלים מובילים - AOL ביניהם.

ABC היתה הראשונה מבין הרשתות הגדולות המציעה את תכניותיה בחינם באינטרנט, ובעקבותיה הגיעו מרבית הרשתות האחרות. בתחילה ניתן היה בעיקר לצפות בתכניות באופן מקוון ("סטרימינג") באתרי האינטרנט של החברות השונות, או לרכוש פרקים בחנויות מקוונות כמו iTunes, אך כיום ניתן לבחור בין צפייה בסטרימינג, או הורדה של התכניות בחינם באתרי החברות, ועתה מתחילות החברות גם לאפשר צפייה בתוכניות באתרים אחרים.

ABC ו-AOL הודיעו כי במסגרת העסקה תשתמש ABC בטכנולוגיה המאפשרת התאמת פרסומות לאזורים גיאוגרפיים, לצד הפרסומות הכלל-מדינתיות שיופיעו בכל תכנית. בינתיים מדובר בטכנולוגיה פנים-אמריקאית בלבד, אך עם שכלולה, ייתכן והסכמים עם חברות טלוויזיה מקומיות ברחבי העולם יאפשרו פתיחה של תכנים אלה גם למקומות מחוץ לארה"ב. בישראל, כמו במרבית חלקי העולם שמחוץ לארה"ב, עדיין לא ניתן יהיה לצפות בתוכניות ב-AOL, שכן הגישה אליהן חסומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully