וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן לו בחשיפה

ענת קם

23.9.2007 / 14:58

התנועה לחופש המידע מבקשת מהרשות השניה לחשוף את המסמכים והפרוטוקולים שהביאו למינוי יהודה לנקרי לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 2

התנועה לחופש המידע פנתה לרשות השנייה בבקשה לחשוף את הליכי בחירתו של דוקטור יהודה לנקרי. בפנייתה מברשת התנועה לחשוף את הטפסים שהגיש לנקרי למועצת הרשות ואת פרוטוקול הישיבה במהלכה נבחר ליו"ר דירקטוריון חדשות 2.

כפי שפורסם היום ב"הארץ", פנתה חברת מועצת הרשות השנייה נורית אמיתי בדרישה להתפטרותו של לנקרי לאחר שנחשף כי הוא חבר מרכז הליכוד. אמיתי מנמקת את דרישתה בכך שחברי המועצה לא עודכנו בשיוכו המפלגתי של לנקרי ולמעשה לא נחשפו לקורות חייו, זאת על אף טענתו של לנקרי ודבריה של יושבת ראש המועצה, נורית דאבוש, לפיהם הצהיר בטפסים שהגיש למועצה על חברותו במרכז.

עורך הדין גלעד ברנע, המייצג את חברי הכנסת שעתרו לבג"צ נגד סיום כהונתם של נציגי הציבור הקודמים בדירקטוריון, יצחק לבני ורחל בן-ארי, טוען אף הוא כי מינויו של אדם עם זיהוי פוליטי מוצהר ליושב ראש דירקטוריון חברת החדשות הינו פסול ואף פנה בנושא ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז.

התנועה לחופש המידע פועלת לקדם את השקיפות והעברת המידע מרשויות השלטון ורשויות ציבוריות לידי הציבור, על מנת שזה יוכל לקבל החלטות מושכלות ולשפוט בעצמו את הדברים. מנכ"ל התנועה רועי פלד מסר: "על רקע סביב סיום הקדנציה של חברי הדירקטוריון ליבני ובן ארי, נראה לנו הכרחי שהציבור ידע מה מערכת השיקולים למינוי יושב ראש לדירקטוריון של חדשות 2, שהוא בעל ההשפעה המכרעת על זהותו של המנכ"ל הבא של החברה."

מהרשות השניה נמסר: לא קיבלנו את הפניה, כשהיא תגיע נתייחס אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully