וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה שלכת

ענת קם

23.9.2007 / 15:28

עונת הסתיו של רשת: חברים וותיקים שיחזרו עם עונות חדשות, התכנית של עינת ארליך תשודר סוף סוף ויש גם אולפן חדש

רשת מציגה היום את לוח השידורים של עונת הסתיו. ב-7באוקטובר יעלה לשידור לוח השידורים החדש של הזכיינית בעלות כוללת של 65 מליון שקלים.

"כלבוטק", "החיים זה לא הכל", "משפחה חורגת" עם אלון גל, "פספוסים" של יגאל שילון ו"השורה התחתונה" של עמנואל רוזן, יחזרו לעונות חדשות.

ואם כבר עמנואל רוזן, בעונת הסתיו תעלה גם תכנית התחקירים החדשה שלו ושל ענת גורן, שתשודר אחת לשבוע. הזכיינית תנצל באופן מקסימלי גם את הקואוצ'ר אלון גל שיככב בתכנית נוספת, "האלופים", שתתמקד בבני נוער מפנימייה במרכז הארץ ובתהליכי ההעצמה וההתפתחות שהם עוברים לקראת הגשמת יעדיהם.

עינת ארליך תגיש את "עד קצה העולם", במהלכה תלווה אנשים במסע פיזי ונפשי לקראת שינוי בחייהם. עידו תדמור, רקדן-יוצר-שופט, יגיש תכנית תרבות חדשה במסגרתה ינסה לשרטט את מפת התרבות הישראלית העכשווית תוך ניצול החיבור הטבעי שלו לאמנות ויצירה. כמו כן תעלה גם תכנית בישול חדשה לשף שגב משה.

יש גם אולפן חדש

במקביל נעשות הבדיקות האחרונות לקראת השקתו של אולפן הטלוויזיה החדש שמקימה הזכיינית בהשקעה ראשונית של מיליון שקל. אולפן הטלוויזיה הממוקם במתחם הפעילות של החברה ברחוב הברזל, ישמש בין היתר את ההפקות של אתר הזכיינית ואת הפעילויות של בית הספר לטלוויזיה.

יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת מסר: "בשנה הקרובה עומדים בפני רשת אתגרים רבים וביניהם המעבר לארבעה ימי שידור ושימור המובילות של החברה וההישגים חסרי התקדים של השנתיים האחרונות בכל תחומי הפעילות. סביב אתגרים אלה נעשים מאמצים גדולים ותהליכי הפקה מהמורכבים שנעשו בטלוויזיה בישראל בשנים האחרונות.

"לוח הסתיו המוצג היום תוכנן בהקפדה יתרה ובמרכזו תכניות חדשות לצד מותגים וותיקים ומצליחים אשר פונים לקהלים רחבים ומגוונים ... נתוני הצפייה של השנה האחרונה והביצועים של רשת בכל חתך אפשרי , התעלו מעל השיאים של השנים האחרונות ונתנו ללקוחות תמורה מדויקת ואפקטיבית יותר מכל אפיק פרסומי אחר. אני שמח כי קיימנו הבטחה זו ומתחייב להמשיך בדרך זו גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully