וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר חומסקי מצמצם פערים

איילה צורף

24.9.2007 / 15:25

אוגוסט בענף הפרסום: מתעצם הקרב בין מקאן אריקסון לבין אדלר-חומסקי שמוביל בהיקפי הפעילות עם 9.4 מליון דולר

אדלר-חומסקי & ורשבסקי ומקאן אריקסון מעצימים את המלחמה על ראשות טבלת הפרסום החודשית. ללא פעילות האינטרנט, אדלר-חומסקי הוא משרד הפרסום המוביל בהיקפי הפעילות שלו בחודש אוגוסט.

המשרד סיים את החודש עם פעילות בהיקף של 9.4 מיליון דולר, ויחד עם האינטרנט הוא סיים את החודש עם פעילות בהיקף 9.8 מיליון דולר; כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום (במחירים ריאליים).

מקאן אריקסון סיים את החודש עם פעילות בהיקף של 9.2 מיליון דולר (לא כולל אינטרנט) ופעילות אינטרנט בהיקף של 1.1 מיליון דולר. יחד, מדובר בפעילות בהיקף של 10.3 מיליון דולר, כך שהפערים בין שני המשרדים הם זניחים.

גם הפערים בין באומן-בר-ריבנאי לבין שלמור-אבנון-עמיחי, המדורגים במקום השלישי והרביעי (בהתאמה) בטבלה החודשית, הם זניחים. שניהם סיימו את החודש עם פעילות בהיקף של 8.7 מיליון דולר, וגם היקף פעילות האינטרנט שלהם דומה מאד - 400-320 אלף דולר בחודש.

בולט בפעילות האינטרנט שלו הוא ראובני-פרידן. חברת האינטראקטיב שלו, נקסט אין, סיימה את החודש עם פעילות בהיקף 600 אלף דולר, בעוד את הפעילות בטלוויזיה, בעיתונות וביתר המדיה סיים המשרד בהיקף חודשי של 3 מיליון דולר. לפיכך, פעילות האינטרנט שלו בחודש אוגוסט מהווה 18% מפעילות המשרד, ומוסיפה לו מאות אלפי דולרים בחודש.

לראובני-פרידן יש משרד אינטראקטיב נוסף, אייקון, שאינו מופיע בדירוג 10 המשרדים הגדולים, משמע - היקף הפעילות החודשית שלו נמוך מ-250 אלף דולר.

באופן דומה למרבית החודשים בשנה החולפת, גם החודש תת ענף רשתות שיווק מוביל את טבלת הענפים, עם הוצאה ריאלית של כ-7.8 מיליון דולר, בעוד שבדירוג הפרסום באינטרנט הוא ממוקם בתחתית העשירייה השנייה, עם ווליום פרסומי מינורי.

תת ענף תקשורת סלולרית ממוקם במקום השני בדירוג תתי הענפים, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-6.4 מיליון דולר, ומדורג במקום הראשון בדירוג הפעילות באינטרנט עם השקעה של כמיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully