וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אוז חוזר לישון?

ענת קם

25.9.2007 / 12:38

חצי שנה לאחר המהפכה ברצועת הבוקר של ערוץ 10 מתכננים בערוץ שינוי משמעותי נוסף ומסתמן כי קובי אוז יעזוב את תכנית הבוקר

שינויים ברצועת הבוקר של ערוץ 10: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ מתכננים לשלב בין תכנית הבוקר המוקדמת של הערוץ "חדשות הבוקר" לתכנית "כל בוקר" המשודרת אחריה.

השינוי הצפוי ברצועה יביא עמו ככל הנראה גם שינויים במצבת המגישים של תכניות הבוקר בערוץ. בשלב זה נראה כי ההתקשרות בין הערוץ לבין קובי אוז עומדת על סף סיום, כמו כן נבדקת האפשרות לשלב את טלי מורנו כמגישה ברצועה.

רצועת הבוקר של ערוץ 10 מורכבת משלוש תכניות שונות. "חדשות הבוקר" התכנית החדשותית שמשודרת החל מ-06:30 בהגשת אריאל מרגלית ומגישה מתחלפת לצידו. מאז הודיעה תמר איש שלום על עזיבתה את הערוץ, טרם מונתה לה מחליפה קבועה שתגיש לצידו של מרגלית. התכנית השניה היא "כל בוקר", רצועת הבוקר המאוחרת שמתחילה בשעה 8 בהגשת קוסי אוז ואפרת רייטן. אוז צפוי לצאת בקרוב לסיבוב הופעות בארצות הברית ושובו לתכנית הבוקר מוטל כרגע בספק. הרצועה השלישית היא תכניתה של שירה פליקס.

חגית נוביק לטיפקס: "קובי והלהקה נוסעים לסיבוב הופעות בן שבועיים בארצות הברית ולאחריה הוא חוזר לתכנית כרגיל." מערוץ עשר נמסר בתגובה: "צפויים שינויים משמעותיים למדי בתכנית הבוקר. כשייסגרו הדברים נודיע."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully