וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרמון גולדמן ייצגו את DDB העולמית

איילה צורף

30.9.2007 / 13:26

עם פירוקו של משרד הפרסום ליניאל תעבור הסוכנות לייצוג זרמון גולדמן, אולם אין מדובר בהסכם של רכישת בעלות

סוכנות הפרסום DDB העולמית, שמיוצגת בישראל מאז שנת 2000 על ידי משרד הפרסום ליניאל DDB, חתמה על הסכם ייצוג עם משרד הפרסום זרמון גולדמן. זאת לאחר פירוקו של משרד הפרסום ליניאל.

ההסכם המדובר אינו הסכם של רכישת בעלות של DDB בזרמון גולדמן, אלא הסכם ייצוג בלבד. בחלק גדול מהמקרים, היתרונות שבהסכם ייצוג הם שהתקציבים המטופלים על ידי הסוכנויות הבינלאומיות בעולם, עוברים - גם בישראל - למשרד הפרסום שעימו נחתם ההסכם. אך כפי הנראה במקרה של זרמון גולדמן, כמו במקרה של ליניאל קודם לכן, הדבר לא יקרה במהרה.

כך למשל בתקציב פולקסוואגן, המטופל בעולם על ידי DDB, ובארץ מטופל על ידי פוגל אוגלבי, שזכה בו במכרז לפני כשנתיים. ליניאל ניסה להשאיר את התקציב אצלו אך ללא הצלחה. בענף הפרסום מעריכים כי צ'מפיון מוטורס לא תמהר להעביר את התקציב לזרמון גולדמן.

תקציב גדול נוסף של DDB בעולם הוא של טבליות המדיח סומט, של הנקל סוד, המטופלות בעולם על ידי DDB ובישראל על ידי משרד הפרסום יהושע. תקציב יוניליוור-קנור אף הוא עבר מליניאל לראובני-פרידן, למרות הסכם הייצוג של ליניאל עם DDB.

שאלה נוספת היא העומדת על הפרק היא רכישת המדיה. כיום מאוגדים כל משרדי הפרסום בישראל מקבוצת אומניקום העולמית, אליה שייכת גם DDB, בחברת רכש מדיה אחת - TMF.

באמצעות TMF רוכשים שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום, יחד לקוחות גיתם, יהושע, יורו תל אביב, דרורי שלומי - ועד לפירוקו, גם ליניאל. לדברי הדר גודלמן אין למשרד כוונה לחבור ל-TMF, אלא להמשיך לרכוש מדיה לבדו כפי שהוא עושה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully