וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס רכשה את פורמט "ה-X המיתולוגי"

ענת קם

1.10.2007 / 14:00

קשת רושמת הצלחה נוספת מעבר לים. אחרי אורי גלר ו"מסודרים", אולפני פוקס יפיקו פיילוט ל-CBS על פי הסדרה שיצרה סיגל אבין

אולפני Fox 20th century יפיקו עבור רשת CBS פיילוט לסדרת דרמה המושתת על פורמט הסדרה "האקס המיתולוגי".

מקשת נמסר כי באמצעות תכני "האקס המיתולוגי" מבקשת הרשת שמפיקה בין היתר את "השרדות" ו-CSI לפנות לקהל צעיר יותר. בימים אלו מגבש האולפן את צוות התסריטאים שיתאים את הפורמט לשוק האמריקאי.

את "האקס המיתולוגי" יצרה וביימה סיגל אבין והפיק מוש דנון והוא מגולל את סיפורה של רווקה פרועה בשנות השלושים לחייה שבאמתחתה רשימה ארוכה של אהובים לשעבר אשר כנראה ביניהם מסתתר האחד והיחיד.

מדובר במכירה שלישית של תכנית ישראלית מקשת לרשתות אמריקאיות, לאחר מכירת פורמט "מסודרים" לרשת FOX והפקת הגרסה האמריקאית ל "היורש" על ידי NBC. בימים אלו העלתה Fox 20th century פרומו המקדם את התכנית והוא כולל קטעים הלוקחים מהתשדיר שהפיקה מחלקת הפרומו של קשת.

אבי ניר מנכ"ל קשת מסר: "אני שמח על ההכרה האמריקאית ביצירה הישראלית ומברך את שותפינו, יוצרי 'האקס המיתולוגי' סיגל אבין ומוש דנון. המטרה, אותה הציבה קשת לעצמה להיהפך לחברת תוכן בישראל ומחוצה לה, הייתה במקומה. ההשקעה בתוכן פורץ דרך וייחודי בשילוב פיתוח עסקי נכון, נותנים את פירותיהם. נמשיך לפעול במישור זה במקביל להתפתחותה של קשת בטלוויזיה ובאינטרנט. התפתחויות אלו הן מנוע הצמיחה המרכזי שלנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully