וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב שטראוס יחולק בין שני משרדים בלבד

איילה צורף

2.10.2007 / 11:06

מקומו של שלמור-אבנון-עמיחי מובטח, השאלה המרכזית שנותרה פתוחה היא מי יקבל את המחצית השנייה של התקציב

הנהלת קבוצת שטראוס החליטה כי לקבוצה יהיו שני משרדי פרסום בלבד. עד לאחרונה עלתה האפשרות כי תקציב הפרסום של הקבוצה, שהיקפו כ-20 מיליון דולר בשנה, יחולק בין שלושה משרדים: שלמור-אבנון-עמיחי, ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי.

ואולם כעת הוחלט כי התקציב יחולק בין שני משרדים בלבד. מקומו של שלמור-אבנון-עמיחי מובטח, השאלה המרכזית שנותרה פתוחה היא מי יקבל את המחצית השנייה של התקציב.

בימים אלה עוסקים ראשי שני המשרדים האחרים בשיחות ופגישות עם ראשי הקבוצה, כאשר בסופו של יום מי שיקבל את ההחלטה הוא מנכ"ל הקבוצה, ארז ויגודמן, יחד עם מנכ"ל שטראוס ישראל הנכנס גדי לסין ומנכ"ל שטראוס ישראל היוצא, גיורא בר דעה.

בשלב מסוים נכנס גם משרד אדלר-חומסקי לתמונה, אך בכירים הקשורים לשיחות מעריכים כי בשלב זה סיכוייו לקבל את התקציב נמוכים. לדברי בכיר בשיחות, "בשטראוס מנסים למצוא את הדרך להעביר את התקציב לבאומן-בר מבלי שראובני ייפגעו בצורה קשה".

הקושי שבפרידה

בין היתר, נשקל מתן פיצויים למשרד או שיתוף פעולה בין באומן וראובני. שיתוף פעולה כזה יהיה קשה לבנות לאור ההיסטוריה שבין שני המשרדים: לפני כשנה היו השניים אמורים להתמזג בעסקה שבה היו אמורים ראשי באומן לרכוש את השליטה בראובני-פרידן. לאחר מו"מ ארוך הגיעו הצדדים להבנות, אך ברגע האחרון נסוגו ראשי באומן מהעסקה. המהלך הקנה לראובני תדמית של משרד שמחפש קונים ללא הצלחה.

הקושי של שטראוס לעזוב את ראובני-פרידן נובע מהיותה של עירית שטראוס, אחותה של יו"ר הקבוצה, עפרה שטראוס, בעלת מניות (10%) במשרד הפרסום. עירית שטראוס החליטה לעזוב את המשרד ולהפסיק את פעילותה בתעשיית הפרסום, אך היא נותרה בעלת מניות בו, ולכן פגיעה במשרד משמעותה פגיעה בה.

על פי החלוקה הנוכחית בין משרדי הפרסום של שטראוס, שלמור מטפל בחלק הארי של תקציב הפרסום הקשורים למותגי הקבוצה: פרה, פסק זמן, מלוחים, דנונה, יטבתה והקפה. ראובני מטפל במותגים מילקי, אחלה, מאסט ובתחום הגבינות.

אודי פרידן סירב להגיב לידיעה. תגובת שטראוס: "איננו נוהגים להתייחס לחלוקת תקציבי הפרסום של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully