וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל yes בשירות ההסברה

ענת קם

4.10.2007 / 20:39

תשדיר ללקוחות yes יעלה היום בערוצי הבית של החברה. המנכ"ל, רון איילון יפנה ללקוחות וינסה להסביר את השיבושים

Yes תשדר החל מיום ראשון הקרוב תשדיר הסברה בערוצי הבית של החברה. בתשדיר יסביר מנכ"ל yes רון אילון ללקוחות את הסיבות להפרעה בשידורים בתקופה האחרונה. אילון יפנה ללקוחות ויסביר את מהות התקלה, שמקורה ככל הנראה בתקיפת מטוסי חיל האוויר בסוריה, בתחילת ספטמבר.

"אני יודע שחלקכם סובלים מהפרעות בקליטת שידורי yes (...)אנחנו עושים כל מאמץ ונעזרים בצה"ל, משרד הביטחון ומשרד החוץ שמקדישים זמן רב, מיכשור אלקטרוני מתוחכם ומאמצים, כדי לסייע לכולנו למצוא את מקור ההפרעות, ולאפשר המשך שידורים ללא הפרעה. אני מקווה שבקרוב יצליח המאמץ המשותף של הגורמים הבטחוניים והמדיניים, יחד עם עובדי yes לאתר ולפתור את ההפרעות. פניתי גם לשר התקשורת, אריאל אטיאס, שאחראי על תחום זה ואני מקווה שיוכל גם הוא לסייע. זו שעה לא קלה לחברה, שמיום היווסדה חרתה על דגלה את ערך המצוינות והחדשנות בכל תחומי פעילותה. אני רוצה להודות לעובדי החברה, לאנשי המוקדים, לטכנאים ולכולם שמקדישים שעות רבות מאוד ומאמצים גדולים בנסיון לתת לכם את האיכות והשירות המגיעים לכם – למרות ההפרעות החיצוניות."

Yes מאפשרת בימים אלה ללקוחותיה צפייה חופשית וללא תשלום בסרטי ה DVD BOX שבערוץ 6, למשך שבועיים עד ה-18 לחודש אוקטובר . בחברה הודו באחרונה כי החלה נטישה מסוימת של מנויים בשל התקלות. במהלך החודש האחרון אף קרס מוקד השירות של yes לא פעם, תחת עומס המתקשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully