וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש

ענת קם

7.10.2007 / 0:48

מנכ"ל רשות השידור החליט לדחות בשבוע את שידור הסרט על חטיבה 14 של השריון, על מנת שיוכנסו בו תיקונים נוספים. במאי הסרט: "כך לא מקבלים החלטות"

מועד שידור הסרט על חטיבה 14 של חייל השריון, שהיה מיועד לשידור להיום (א') יום השנה למלחמת יום הכיפורים נדחה בשבוע. ההחלטה התקבלה בישיבה שנערכה ביום שישי בהשתתפות מנכ"ל רשות השידור, אנשי ערוץ 1, במאי הסרט, יוצאי החטיבה והמשפחות השכולות. במהלך השבוע הקרוב יוכנסו בסרט מספר שינויים והוא ישודר כאמור בשבוע הבא.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה: יוצאי החטיבה פנו בדרישה למנכ"ל רשות השידור שלא לשדר הסרט, מאחר שלדבריהם העובדות המוצגות בו אינן מדויקות. הסרט אמור היה לטענתם להתמקד בפעילות החטיבה במהלך מלחמת יום הכיפורים אולם לא כך נעשה בסופו של דבר.

במאי הסרט אידו סלע כועס על החלטת הרשות: "ככה לא מקבלים החלטות על סרט שעבדו עליו במשך שנתיים. זו התנהלות שערורייתית של מוטי שקלאר שכמנהל השידורים הציבוריים במדינת ישראל מתערב בדברים לא לו."

בכיר בערוץ 1 אמר בישיבה כי למתנגדים לשידורו של הסרט אין עליו זכויות יוצרים וכי זהו סרט שגורם לסערת נפש ומעביר את המסרים כמו שצריך. לכן, טען הגורם, אין מניע שלא לשדרו בזמן.

מרשות השידור נמסר: "מנכ"ל רשות השידור ראה חשיבות רבה בקיומה של הפגישה ובשמיעת טענות הלוחמים והמשפחות השכולות, במיוחד כשמדובר בחטיבה ששילמה את המחיר הכבד ביותר במלחמת יום הכיפורים. בסיכומו של דבר הוחלט על דחיית מועד שידור הסרט בשבוע במהלכו יבוצעו בו מספר תיקונים עובדתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully