וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוי הצלחה

ענת קם

7.10.2007 / 12:10

שתי טלנובלות בהפקת דורימדיה נמכרו לשידור בצרפת וספרד תמורת סכום של 2.2 מליון דולר

קבוצת דורי מדיה מכרה שתי טלנובלות לשידור בטלוויזיה באירופה: הסדרה "לה לולה" נמכרה לרשת טלויזיה ספרדית והסדרה "פטיטו פאו" נמכרה לרשת שידור צרפתית. העסקה נחתמה על ידי חברות הבנות השוויצריות של דורי מדיה, אשר בבעלותה המלאה.

הפורמאט של "לה לולה", בהפקת קבוצת דורי מדיה, נמכר לרשת הטלוויזיה הספרדית ANTENA3, להפקה ושידור מקומיים. הסדרה עלתה לאחרונה לשידור בארגנטינה והושקה גם בצ'ילה, שם זכתה לרייטינג גבוה במיוחד. בינתיים נמכרו יותר מ-1,522 שעות של "לה לולה" ליותר מ-11 חברות שידור והפקה בצרפת, רוסיה, מקסיקו, פנמה, אורוגווי, צ'ילה ועוד.

הזכויות לשידור "פטיטו פאו", הטלנובלה החדשה לבני הנוער, נמכרו לחברת השידור הצרפתית AB GROUP. הסדרה תופיע בפורמאט המקורי שלה, עם דיבוב לצרפתית. לרשת יש אופציות חוזיות המאפשרות לה לשדר מספר רב יותר של פרקים ולהפיק ולשדר גרסה צרפתית מקומית, ולהגדיל בכך את הסכום המשולב שיכניסו שתי הסדרות האלה מ-2.2 ל-4.3 מיליון דולר.

דורי מדיה היא קבוצת בידור בינלאומית המפיקה, מפיצה ומשדרת טלנובלות. בישראל, לאחרונה זכתה החברה במכרז להפקת ערוצי הסרטים של HOT. דורי מדיה היא גם הבעלים והמפעילה של ערוץ ויוה וחברת דרסט הפקות. הקבוצה גם מפעילה את ערוץ הטלוויזיה Televiva Vision 2 באינדונזיה.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל קבוצת דורי מדיה מסר: "עסקאות אלה מהוות הוכחה נוספת לתיאבון הגובר לטלנובלות בקרב הקהל האירופי האנין, ולעוצמת הטלנובלות של דורי מדיה. אנו מאמינים שהטלנובלה היא תופעה גלובלית באמת, ואנו ממשיכים להתמקד בהפקת סדרות שקהלים מכל רחבי העולם יוכלו ליהנות מהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully