וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן-דיגיטל וטוויסטד­ מתחרים על תקציב המכללה למינהל

עדי דברת

7.10.2007 / 16:06

היקף התקציב לשנה הקרובה הוא 700 אלף דולר; סמנכ"לית השיווק של המכללה: "שני המשרדים דומים ביכולות שלהם"

שני משרדי פרסום אינטראקטיווים עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום באינטרנט של המכללה למינהל, כך נודע ל-TheMarker. המשרדים שעלו לגמר הם מקאן דיגיטל, שמטפל בתקציב הפרסום באינטרנט של המרכז הבינתחומי, וטוויסד, שמטפל בתקציב המכללה למינהל בחודשים האחרונים.

כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, לפני כחודש החליטה המכללה למינהל להוציא למכרז את תקציב הפרסום באינטרנט שטופל עד לפני מספר חודשים על ידי משרד הפרסום TBWA דיגיטל. היקפו של התקציב לשנה הקרובה הוא כ-700 אלף דולר.

מלבד שני המשרדים שעלו לגמר, התמודדו במכרז גם אידיאלוג'יק (שיחד עם חברות אחיות מטפל בתקציבי הפרסום של מכללת ספיר, אחווה ומכללת הדסה), יורו וארק (של גלר-נסיס). TBWA דיגיטל בחר שלא להשתתף במכרז.

השלב הראשון של המכרז כלל הצגת אסטרטגיה עבור המכללה ועבודות קריאטיוויות שעשו המשרדים ללקוחות אחרים. הבחירה בשני המשרדים כנבחרים לעלות לגמר מפתיעה, שכן מקאן דיגיטל הינו משרד האינטראקטיב הגדול ביותר (בהתאם לנתוני יפעת בקרת פרסום); טוויסטד, לעומת זאת, הינו משרד צעיר שהוקם לפני כשנה וחצי בלבד ושאינו מדורג ברשימת עשרת משרדי האינטראקטיב הגדולים.

לדברי סלעית גרניט, סמנכ"לית השיווק של המכללה, "שני המשרדים שנבחרו שונים בגודלם אך דומים מבחינת היכולות הקריאטיוויות והאסטרטגיות. הבעלים של טוויסטד הינם יוצאי מקאן ומביאים איתם את אותה תרבות עבודה". לגבי מועד קבלת תוצאות המכרז אומרת גרניט: "כרגע אנחנו מצויים בשלב של משא ומתן, הן כספי והן על רמת השירות שנקבל. החלטה תתקבל בשבועיים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully