וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף בן חמוש במצלמה

ענת קם

8.10.2007 / 10:33

גולשי אתר הארץ באנגלית יוכלו מעתה לצפות במבזקי וידאו שישודרו באתר ויתבססו על חומרים של חדשות 10 ושל כתבי הארץ

אתר עיתון הארץ באנגלית משיק ערוץ טלוויזיה אינטרנטי, בו יועברו בין השאר, תכנים חדשותיים של חדשות 10 בשפה האנגלית. ערוץ הטלוויזיה החדש מציע מהדורת חדשות יומית קצרה בת מספר דקות, מתורגמת לאנגלית, הכוללת כתבות שיופקו על ידי עורכי האתר, על בסיס חומרים המועברים על ידי כתבי עיתון "הארץ" וחדשות 10. המהדורה מתעדכנת מספר פעמים ביום, ומתייחסת לנושאים אקטואליים שהינם על סדר היום הציבורי. עורכת הערוץ החדש היא רותי פליסקין, שתעבוד בכפוף לסגנית עורכת אתר Haaretz.com, שרה מילר.

איל סלוניקי, סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי ב- TheMarker: "כתבות הטלוויזיה באינטרנט הן ערוץ תקשורת פופולרי בקרב מיליוני גולשים ברחבי העולם. אנו משיקים את ערוץ הטלוויזיה האינטרנטי במטרה להציע לגולשינו, בנוסף לאינפורמציה הכתובה, פלטפורמה ויזואלית נוחה באמצעותה יוכלו להתעדכן בהתרחשויות העומדות במרכז סדר היום בישראל ובמזרח התיכון, בתחומי החדשות, החברה, הכלכלה, הדעות ועוד. בנוסף לציבור הגולשים הישראלי, האתר מושך היום גולשים רבים מחו"ל, ולפיכך אנו מעריכים שערוץ הטלוויזיה ירכז סביבו עניין רב".

גדי להב וגריג דוידוביץ, עורכי האתר מסרו כי בשלב הבא של המיזם החדש ישודרו גם כתבות שיכינו כתבי הארץ וראיונות עם פרשנים ופובליציסטים של העיתון שיתייחסו לנושאים העומדים על סדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully