וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף פיצויים ONE/5

ענת קם

8.10.2007 / 12:34

בניגוד לסיכומים בינו לבין ONE, העורך הראשי לשעבר של האתר ניר קינן, לא יקבל פיצויי פיטורים זאת מכיוון שעבר לאתר המתחרה

העורך הראשי לשעבר של אתר ONE ניר קינן לא קיבל פיצויים מהאתר עם עזיבתו, בניגוד לסיכום מוקדם עמו, זאת בגלל שעבר לעבוד באתר ערוץ הספורט. קינן עבד ב- ONE יותר מארבע שנים ובשנה האחרונה היה כאמור העורך הראשי באתר.

גורמים המקורבים לקינן סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי ביולי האחרון הודיע קינן על עזיבתו, אך בפרסומים בתקשורת נכתב שההחלטה על העזיבה הייתה משותפת. בתמורה לכך, הובטחו לקינן פיצויים שטרם התקבלו. הגורמים טוענים כי אתר ONE חזר בו מההבטחה למתן הפיצויים, כשהתברר שקינן עזב לטובת עבודה באתר המתחרה. יש לציין כי בין ONE לבין ערוץ הספורט ניטשת יריבות ארוכה. בין השאר הוביל ONE מאבק נגד שידור משחקה של בית"ר ירושלים באירופה בערוץ חמש פלוס לייב.

מנכ"ל אתר ONE, אודי מילנר וניר קינן סירבו להגיב.

ללוצשווילי עוברת ליח"צ

בתוך כך, כתבת האתר הוותיקה ליזה ללוצשווילי הודיעה בשבוע שעבר על עזיבתה לטובת משרד יחסי הציבור ששבו היא שותפה. ללוצשווילי, 26, עבדה באתר בארבע השנים האחרונות וסיקרה את קבוצות הכדורגל של הפועל תל אביב ומועדון ספורט אשדוד. כמו כן הייתה חלק מצוות "גליצ'ים", מדור הרכילות של האתר ובעבר כתבה במגזין של חיים רביבו וג'קי בן זקן.

ללוצשווילי אמרה לוואלה! ברנז'ה: "ONE היה כמו חממה בשביל בארבע השנים האחרונות, אני מעריכה ואוהבת את האנשים שם אבל הרגשתי קצת מיצוי. אני מתפנה עכשיו להשקיע בעסק שלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully