וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה נגמרת

ענת קם

8.10.2007 / 12:46

העורך הראשי של ידיעות אחרונות הודיע לכתבי ועורכי העיתון כי הנסיעות לחו"ל על חשבון משרדי יח"צ מבוטלות. שילה סגר דה ברז

העורך הראשי של ידיעות אחרונות שילה דה-בר החליט לבטל את נסיעות כתבי העיתון לחוץ לארץ על חשבון חברות יחסי ציבור. מעתה, ייסעו הכתבים במימון העיתון, רק לאירועים אליהם ימצא העיתון לנכון לשלוח אותם. נוהל שמונהג בעיתון הארץ.

ההחלטה עלולה לפגוע בצורה קשה בלקוחות חברות יחסי הציבור, שאמנם יחסכו את הוצאות הטסת הכתבים ואירוחם אך יפסידו את החשיפה הנלווית לכך.

היח"צנים מקווים שמדובר בשמועה

התגובות למהלך בקרב אנשי יחסי הציבור חלוקות. עטרה ישראלי-עזריה, שמשרד יחסי הציבור שלה מייצג את סרטי וורנר ישראל, אמרה לוואלה! ברנז'ה: "אני מאוד מקווה שהידיעה היא רק בגדר שמועה. לידיעות אחרונות או לכל מדיה אחרת אין שום התחיבות לפרגן לסרט או לשחקן שאותו מראיינים. קיים כאן לחלוטין חוק חופש העתונות ולעיתונאי יש זכות לומר את דברו ולהביע דעתו. מי שיפסיד יהיו הקוראים שלא יוכלו לקבל הצצה לתוך הוליווד ואנו נאלץ להשתמש יותר באתרי אינטרנט שממילא תופסים תאוצה עם הזמן. אני מאוד מקווה שאם אכן התקבלה החלטה כזאת היא תשקל בשנית ותשתנה."

ממשרד יחסי ציבור אחר נאמר לוואלה! ברנז'ה: "לידיעות אחרונות יש כתבים בניו יורק ובלוס אנג'לס ואם יש אירוע לסיקור הם כבר שם. במקרים אחרים מתבצעים ראיונות טלפוניים. לצערנו, בכמה מקומות ההתייחסות לנושא כבר כל כך צינית שזה פשוט מביך. לזכות ידיעות אחרונות ייאמר שמעולם לא נדרשנו לממן אותם ואנחנו חושבים שהמהלך הזה נכון."

שילה דה בר, העורך הראשי של ידיעות אחרונות, סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully