וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגלובק יוצאת למכרז

עדי דברת

8.10.2007 / 20:16

תקציב הפרסום של זוגלובק מתחילת 2007 עומד על כ-3.1 מיליון דולר. החברה צפויה לפנות אל משרדים אופציונליים כבר בימים הקרובים

חברת זוגלובק תוציא למכרז את תקציב הפרסום שלה. ככל הנראה לא יהיה מדובר במכרז פתוח, אלא בפנייה ספציפית של החברה למספר משרדי פרסום. ל-TheMarker נודע כי זוגלובק תתחיל לבחון משרדי פרסום פוטנציאליים כבר ביומיים הקרובים.

לדברי גורם המקורב לזוגלובק, מדובר בבחינת אפשרויות בלבד מצד זוגלובק והחברה לא פוסלת את האפשרות לפיה ייתכן שבסופו של דבר לא תבצע שינוי במערך הפרסום שלה.

ייתכן שהרצון בבדיקת משרדי פרסום חדשים נובע מהשינויים בהנהלה שחלו בחברה לאחרונה - בחודש אוגוסט השלימו עמי זוגלובק ויעל זוגלובק-אנדר את רכישת חלקם של חנן זוגלובק וראובן משכית בחברת זוגלובק, ונהפכו לבעלי המניות היחידים בחברה.

תקציב הפרסום של זוגלובק מתחלק כיום בין משרדי הפרסום רגב-קויצקי וראובני-פרידן. תקציב הפרסום של החברה עבר ידיים רבות בשנים האחרונות: לאחר יותר מעשרים שנה בהן טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ליניאל DDB, הוחלט להכניס למערך הפרסום של החברה את משרד הפרסום רבן גולן.

משהתמזג רבן גולן עם ראובני-פרידן, התחלק הטיפול בתקציב בין ראובני-פרידן לבין ליניאל DDB. לפני כארבע שנים הוכנס למערך הפרסום של החברה שחקן שלישי - משרד הפרסום רגב-קויצקי. לפני כשלוש שנים הופסקה ההתקשרות בין ליניאל DDB לבין זוגלובק - והחברה נשארה עם שני משרדי פרסום.

תקציב הפרסום של זוגלובק מתחילת 2007 עומד על כ-3.1 מיליון דולר במחירי מחירון - הגבוהים ביותר מ-60% ממחירי הפרסום בפועל - עם חלוקה כמעט זהה בין שני משרדי הפרסום המכהנים; זאת, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully