וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר-חומסקי זכו בתקציב מיכל נגרין

עדי דברת

8.10.2007 / 22:05

קשטו את קירות המשרד במלאכים. על פי הערכות יעמוד תקציב הפרסום של הרשת, המונה כ-51 חנויות בארץ ובעולם, על כמיליון דולר בשנה

אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת התכשיטים מיכל נגרין - כך נודע ל-TheMarker. הרשת הוציאה, לפני כחמישה חודשים ולראשונה מאז הקמתה, את תקציב הפרסום שלה למכרז. עד כה לא טופל התקציב אצל משרד פרסום קבוע אלא בהתאם לפרויקטים נקודתיים בלבד. על פי הערכות, יעמוד תקציב הפרסום על כמיליון דולר בשנה, חלקו בישראל, וחלקו בחו"ל.

תהליך הבחירה הורכב משני חלקים: בשלב הראשון נפגשה הרשת עם נציגים ממשרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, פוגל אוגלבי, יהושע, BBDO סוהו, מקאן בוטיק, JWT, אשכנזי-זלצמן וענבר מרחב שקד. בשלב השני נבחרו ארבעת המשרדים שהשתתפו במכרז בפועל: אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מקאן בוטיק, BBDO סוהו ואשכנזי-זלצמן.

לימור חן-שלאין, סמנכ"לית השיווק של מיכל נגרין, אמרה בתגובה: "כל המשרדים שהשתתפו במכרז עשו עבודה טובה. הרגשנו שהכיוון האסטרטגי והקריאטיווי שאדלר הציגו בפנינו היה החזק ביותר והקרוב ביותר למותג".

רשת מיכל נגרין מונה 22 חנויות בישראל ועוד 29 חנויות בעולם, בין השאר בטוקיו, סינגפור, סידני, פאריס, רומא, מדריד, פראג, ניו יורק, לאס וגאס, סן פרנסיסקו ומיאמי. בנוסף, מוצרים ותכשיטים בעיצובה של נגרין נמכרים גם ברשתות בלומינגדיילס, הרודס, וסלפריג'ס בארה"ב, וברשתות בבריטניה, בצרפת ויפאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully