וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מציג: דלתות מסתובבות

ענת קם

9.10.2007 / 2:11

עדי פולק, עד לאחרונה עורכת מוסף "פרומו", חוזרת לעיתון שעזבה לא מזמן ותשמש ראש דסק במקום אלון גולדשטיין שחוזר לידיעות

אלון גולדשטיין, ראש דסק החדשות במעריב, עובר לידיעות אחרונות, שם ימלא את אותו תפקיד. את גולדשטיין תחליף עדי פולק, שחוזרת למעריב לאחר שעזבה את העיתון לפני מספר חודשים.

גולדשטיין, 33, עובד במעריב מזה חמש שנים והיה, בין היתר, עורך העמוד הראשון, רכז כתבים וכותב טורים וכתבות מגזיניות. הוא יחליף בידיעות אחרונות את ראש דסק החדשות מושיק לוין שיוצא ללימודים. גולדשטיין החל את דרכו העיתונאית בידיעות וגם עבורו זו חזרה הביתה.

עד עזיבתה ערכה עדי פולק את מוסף "פרומו" של מעריב. לפני כן ערכה את "המגזין" והיתה אחראית של הפורמט של המוסף, שהחליף את "מעריב היום".

אלון גולדשטיין אמר לוואלה! ברנז'ה: "את החברים שרכשתי במעריב ואת החוויות שצברתי שם לא אשכח לעולם. אני מאחל לעדי פולק הצלחה בתפקיד ומצפה לאתגרים החדשים בידיעות אחרונות."

אורי רוזן, ראש מערכת החדשות של מעריב אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מאוד אוהבים את אלון ועצובים שהוא עוזב אותנו. לצערנו, המתחרים בידיעות ייהנו מהכישורים וטוב הלב שלו במקומנו. מצד שני, לשמחתנו, עדי פולק שחוזרת אלינו ניחנה בדיוק בתכונות האלה ואני בטוח שאחרי תפקידי העריכה הבכירים שהיא מילאה במעריב ובידיעות היא תהיה ראש דסק מעולה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully