וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ישראלי: "סגירה היא עניין של זמן"

יעל ולצר

9.10.2007 / 17:04

החינמון של הירשמדיה ירד ל-30 אלף עותקים בלבד והוא מופץ כעת רק ברכבת ובאגד. העובדים לא קיבלו את מלוא משכורת אוגוסט

למרות ההכחשות הגורפות מצד הנהלת "ישראלי", העובדות בשטח מוכיחות כי סימן שאלה גדול מרחף מעל עתידו של החינמון, אלא אם כן יימצא הקונה המיוחל. ל-TheMarker נודע כי לאחר שחזר מ"חופשתו", ממשיך העיתון להיות מופץ בתחנות הרכבת ובאגד, אך לא בצמתים ובמספר עותקים מצומצם שאינו עולה על 30 אלף עותקים ביום.

עובדים שנותרו במערכת לא קיבלו את מלוא משכורת חודש אוגוסט, חוששים מאי קבלת משכורת ספטמבר, שאמורה להיות משולמת להם בימים הקרובים, וטוענים שימיו של העיתון ספורים. עם זאת, בהנהלת "ישראלי" מכחישים כוונות אלו.

בחודשים שחלפו קיבלו העובדים את משכורותיהם באיחור וחלק מהתנאים הסוציאליים הנלווים לא שולמו להם עד היום. למרות הנתונים הללו, ב"ישראלי" מכחישים את כוונות הסגירה של העיתון, טוענים למספר עותקים גדול יותר, שעומד על כ-50 אלף עותקים, ומסבירים שגם אם יש איחור בתשלום השכר, מה שחשוב הוא שבסופו של דבר הוא העבודה כי המשכורות משולמות.

צבי וילדר, דובר הירש מדיה, מו"ל "ישראלי" מסר כי "'לישראלי' מחויבות לחוזים שלו עם הרכבת ועם אגד והוא עומד בהם. גם אם קרה איחור בתשלום השכר, אין חשש שהמשכורות לא ישולמו. אין כוונה לסגור את העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully