וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידה עגן

ענת קם

9.10.2007 / 16:26

דפנה עגן מונתה למנהלת השיווק והמכירות של Post Production” JCS". במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך השיווק והמכירות

דפנה עגן מונתה למנהלת השיווק והמכירות של Post Production” JCS". במסגרת תפקידה תהיה אחראית עגן על כל מערך השיווק והמכירות של חטיבת הפוסט פרודקשן של קבוצת JCS. עגן תחליף בתפקיד את קרן בן ישי, אשר פורשת בתום 10 שנים בתפקיד והחליטה לפנות לדרך חדשה .

דפנה עגן (35) החלה את דרכה כתקציבאית במשרד הפרסום ראובני-פרידן, שם עבדה כארבע שנים. לאחר מכן עבדה כשנתיים במשרד הפרסום זרמון-גולדמן בתפקיד סופרוויזרית.

קרן בן ישי החלה את דרכה ב- JCS Post Production לפני כעשר שנים, מתוכם מילאה במשך שבע שנים את תפקיד מנהלת המכירות, ובשלוש השנים האחרונות קיבלה את האחריות גם על תחום השיווק.

בית הפוסט JCS Post Production (מקבוצת JCS) הוא אחד משני בתי הפוסט פרודקשן המובילים בישראל והגדול שבהם, המתמחה במתן שירותיי פוסט פרודקשן ומיתוג מקיפים לפרסומות, סרטים, תוכן תדמיתי, תכניות טלוויזיה, פרומואים וערוצי שידור. בין לקוחות החברה נמנים מרבית משרדי הפרסום וחברות ההפקה בישראל, כמו גם מרבית החברות המפרסמות המובילות, ביניהן: פרטנר, קבוצת בזק (בזק, בזק בינלאומי, פלאפון, YES), סופר-פארם, אסם, יוניליוור, מפעל הפיס, ברק 013- נטוויז'ן, מי עדן ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully