וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדיו ירושלים נערכים למכרז

ענת קם

9.10.2007 / 17:25

דבי תקשורת תעניק להנהלת התחנה ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי. חברת פוליסי בבעלות בוריס קרסני תעניק יעוץ בתחום קשרי הממשל

רדיו ירושלים נערך למכרז הרדיו האזורי ושוכר חברות ייעוץ בתחומים שונים: דבי תקשורת בבעלות משה דבי תעניק ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי להנהלת הרדיו, חברת פוליסי בבעלות בוריס קרסני תעניק יעוץ בתחום קשרי הממשל, משרד עורכי הדין בן צבי קורן ושות' בראשותו של עו"ד גידי קורן יעניק ייעוץ משפטי, וחברת "סטפ" בניהולו של חגי כץ תעניק ייעוץ כלכלי.

רדיו ירושלים היא תחנת הרדיו האזורית של ירושלים והסביבה הנמצא, מאז הקמתו, בבעלותו של איש העסקים הירושלמי מיכה לוי וחברת מלונות שלום. מהתחנה נמסר כי בשלוש השנים האחרונות עלו אחוזי האזנה לרדיו ירושלים עלו ב- 30% מה שהפך את התחנה לאחת משלוש תחנות הרדיו המואזנות ביותר באזור הזיכיון שלהן.

עובד לוי, מנכ"ל רדיו ירושלים אמר: "רדיו ירושלים נמצא לאורך כל השנים עם האצבע על הדופק ויודע להתאים את שידוריו לקהל המאזינים הירושלמי המגוון. כל זאת תוך עשיית רדיו איכותי ולא מתפשר, תוך שמירה על סטנדרטים חדשותיים גבוהים, עברית תקינה וקשר רציף עם הקהילה. בכוונתנו להמשיך ולעשות זאת עוד שנים רבות תוך שמירה על הרוח המקומית וחדשנות מתמדת. בחרנו נבחרת איכותית, מקצועית ומובילה בתחום התקשורת אשר תייעץ ותלווה את רדיו ירושלים בהיערכות לקראת המכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully