וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניה לבג"צ לביטול מינויו של לנקרי

ענת קם

10.10.2007 / 1:54

חברי הכנסת אלדד, יחימוביץ' וכהן פנו היום לבג"צ בבקשה לביטול מינויו של לנקרי שנעשה, לטענתם, מבלי לחשוף את כל המידע בעניינו

חברי הכנסת אלדד, יחימוביץ' וכהן העותרים נגד הדחתם של חברי דירקטוריון חברת החדשות יצחק ליבני ורחל בן ארי פנו היום לבג"צ באמצעות עורך הדין גלעד ברנע בבקשה להורות על ביטול מינויו של הדוקטור יהודה לנקרי ליושב ראש דירקטוריון חדשות ערוץ 2.

בפנייה טוענים העותרים כי ההחלטה על מינויו של לנקרי התקבלה מבלי שנחשף כל המידע בעניינו , בדגש על חברותו במרכז הליכוד, בפני כל חברי מועצת הרשות השניה, זאת אף שהמידע היה מצוי בידי היועץ המשפטי של הרשות, עורך הדין דורון אבני. לטענת העותרים מדובר במידע הכרחי למערכת השיקולים הנדרשת למינוי כזה.

כפי שפורסם לראשונה על ידי כתב הארץ אסף כרמל, לנקרי המשיך להיות חבר במרכז הליכוד ובתנועת "בית אחד" המספקת פתרונות דיור למתנחלים גם לאחר שנכנס לתפקידו כיושב ראש הדירקטוריון של חברת החדשות. בעקבות הפרסום קראו מספר חברי מועצת הרשות השניה להתפטרותו.

העותרים טוענים כי מועצת הרשות השנייה הסתירה מידע זה ועובדות אחרות גם מבית המשפט ולמעשה עד הפרסום בעיתון הארץ לא התייחסה כלל לחברותו של לנקרי במרכז הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully