וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים אהובתי

ענת קם

11.10.2007 / 14:30

בעקבות החלטת הרשות השניה לאסור את שידור הקמפיין נגד חלוקת ירושלים ברדיו האזורי, עתרה היום עמותת אם אשכחך לבג"צ

עמותת אם אשכחך בסיוע איש העסקים ניר ברקת עתרה לבג"צ באמצעות עורך הדין עמיחי ויינברג נגד דרישת הרשות השנייה שלא לשדר את הקמפיין נגד חלוקת ירושלים בתחנות הרדיו האזורי.

במכתב שנשלח אתמול למנהלי תחנות הרדיו האזורי, הודיעה הרשות השניה כי יש להסיר את הקמפיין לאלתר משידור. הרשות טוענת כי שידורו עובר על סעיף 46 א/3 לחוק הרשות השנייה, הקובע כי "בעל זכיון לא ישגר שידורים שיש בהם תעמולה מפלגתית למעט תעמולת בחירות המותרת עפ"י דין." בנוסף, נכתב כי התשדיר עובר על סעיף 5 לכללי הרשות השנייה הגורס כי "לא ישדר בעל זיכיון תשדיר פרסומת שיש בו העברת מסר בנושא פוליטי, חברתי, ציבורי או כלכלי השנוי במחלוקת בציבור."

בתגובה למכתב זה, שלחה עמותת אם אשכחך דרישה דחופה לרשות השנייה לבטל את ההחלטה להסיר את הקמפיין מתחנות הרדיו האזוריות. לאור אי ביטול ההחלטה, הוגשה היום עתירה לבג"צ בה מבקשת העמותה לחייב את הרשות השנייה לחזור בה מהחלטתה בטענה כי לקמפיין נגרם נזק רב.

איש העסקים ניר ברקת מסר: "אחדותה של ירושלים איננה שנויה במחלוקת ומוגדרת במפורש בחוק יסוד ירושלים. אינני מבין באיזו סמכות פקידי הרשות השניה קובעים שריבונותה של ירושלים עומדת במחלוקת ושמים עצמם מעל לכנסת ישראל אשר קבעה במפורש כי ריבונותה של ירושלים מוחלטת ואינה עומדת במחלוקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully