וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מקדימה את המתחרות בדרך לניידות

עדי דברת

16.10.2007 / 12:59

החברה תעלה הערב את הסרט השני במהלך ”הכול יכול לקרות”. תציג הטבות ללקוחות חדשים ומשדרגים, המאפשרות הצטרפות ללא התחייבות

חברת פלאפון תעלה הערב את הסרט השני במהלך "הכול יכול לקרות" תחת הסיסמא "פלאפון בלי התחייבות" - כך נודע ל-TheMarker. בסרטון תציג פלאפון הטבות ללקוחות חדשים ומשדרגים, המאפשרות הצטרפות ללא התחייבות למסלולים המרכזיים שלה, תוך אפשרות להתנתק, ללא קנס יציאה, מלבד התשלום עבור רכישת המכשיר.

בפועל, הלקוחות המצטרפים והמשדרגים ישלמו סכום חודשי שינוע בין 44 ל-84 שקל לחודש ב-36 תשלומים. במידה וירצו להתנתק ולעבור חברה לפני תום 36 החודשים, יצרכו להשלים את יתרת התשלומים. השוני היחידי עבורם יהיה בהימנעות מתשלום קנס היציאה הנהוג בחברות הסלולריות. בנוסף, תציע פלאפון זיכוי בזמן אוויר עבור 10-55 דקות בחודש.

בשבוע שעבר, נכנסה פלאפון לישורת האחרונה לפני תוכנית ניידות המספרים שאמורה לצאת לפועל בתחילת חודש דצמבר ויצאה עם קמפיין רחב היקף, בעלות של למעלה מ-12 מיליון שקל, שעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות, בעיתונות ובאינטרנט.

בסרטון הנוכחי תוצג ישיבת הנהלה שהמשתתפים בה הם ילדים, שבמהלכה הם יחליטו לשבור את הקונוונציות בעולם הסלולר ולהציג תוכניות ללא התחייבות. נראה כי פלאפון בחרה במהלך ה"ללא התחייבות" כמהלך הראשון בסדרת ההטבות שתציע בהמשך השנה, משום שמדובר במהלך המצטייר כ"מפתיע" - זאת לאור העובדה שמדובר במהלך שיוצא זמן קצר לפני ניידות המספרים שתאפשר לאנשים מעבר בין חברות הסלולר תוך כדי שמירה על מספר הטלפון שלהם.

תקציב הפרסום של פלאפון בשנת 2007 עמד עד כה על כ-23.3 מיליון דולר. בשנת 2006 הוציאה פלאפון על פרסום כ-25.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום). בליווי הקמפיין הקרוב אמורה פלאפון לסגור את השנה עם תקציב פרסום הגבוה מזה של השנה שעברה.

סלקום ופרטנר מחממות מנועים

חברות הסלולר המתחרות, סלקום ופרטנר, נערכות אף הן למכת הנגד ואמורות לצאת בקמפיינים גדולים בתקופה הקרובה. גורם בענף התקשורת מסר כי תקציב הפרסום של פרטנר לא צפוי לגדול משמעותית משנה שעברה, אז עמד על כ-29.8 מיליון דולר (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

לדבריו, פרטנר תצא אמנם בקמפיינים נוספים אך אין בכוונתה "להשתולל" לקראת הניידות המתקרבת כמו החברות הסלולריות האחרות. עד כה, עמדה ההוצאה לפרסום של פרטנר בשנת 2007 על כ-23.2 מיליון דולר (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

סלקום מצידה לא חושפת פרטים על תוכניותיה העתידיות אך לא רחוק היום בו נראה קמפיין רחב היקף שיצא מטעמה. תקציב הפרסום של סלקום עמד עד כה בשנת 2007 על כ-21 מיליון דולר לעומת 25 מיליון דולר בשנת 2006 (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully