וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באומן-בר-ריבנאי רכש 25% מקבוצת מגזרים

עדי דברת

16.10.2007 / 17:16

בין לקוחות מגזרים ניתן למצוא את שטראוס, נטויז'ן-013 ברק, החברה המרכזית למשקאות והבנק הבינלאומי

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי רכש 25% מקבוצת מגזרים. מגזרים עוסקת במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתנים - רוסי, ערבי וחרדי.

חברת מגזרים עשתה עסקה דומה לפני כשנתיים עם משרד הפרסום פוגל-אוגליבי, שרכש אז 25% מהחברה. במקביל, חתם כבר אז רוני אריאלי, בעל השליטה במגזרים, על הסכם שיתוף פעולה עם באומן-בר-ריבנאי, לפיו נקבע כי ראשי משרד הפרסום יוכלו לרכוש 25% ממגזרים בתוך שנתיים.

כעת, לאחר שפוגל-אוגילבי החליטו למכור את חלקם בחזרה למגזרים, פנתה החברה לבאומן-בר-ריבנאי בבקשה שיממשו את הסכמם.

מיטל שירן הראל, מנכ"ל פוגל-אוגילבי, אמרה ל-TheMarker כי לאחר שערכו בדיקה כלכלית רחבה החליטו כי עדיף להם לסיים את ההתקשרות עם מגזרים.

במקום, ירחיב פוגל-אוגילבי את עבודתו עם משרד הפרסום למגזרים של מקאן-אריקסון: "לקוחות אשר יזדקקו לטיפול מגזרי, יקבלו אותו אצל משרד המגזרים של מקאן. מכיוון שחברת המדיה של מקאן אריקסון - יוניברסל - רוכשת עבורנו את המדיה מדובר בצעד נכון והגיוני, שכן כך תוכל לרכוש עבור לקוחותינו גם את המדיה במגזרים השונים", אמרה שירן הראל.

יורם באומן, יו"ר קבוצת באומן-בר-ריבנאי, מסר בתגובה: "אנו מכירים את תחום המגזרים היטב ולאחר בחינה רבה של השוק ואלטרנטיבות הפעילות בו, החלטנו לרכוש מניות במגזרים. אנו מכירים את מגזרים מהעבודה המשותפת במספר לקוחות על פני מספר שנים".

"יכולתם המקצועית גבוהה והם זוכים להערכה, כאחת החברות המובילות בתחום. מגזרים, תמשיך לפעול עצמאית מול לקוחותיה כפי שעשתה עד כה. עבורנו החיבור נראה טבעי ונכון. הוא תואם את האסטרטגיה העסקית שלנו, לספק ללקוחות את האפשרות לקבלת סל השירותים שהם זקוקים לו", אמר באומן.

לגבי האופציה כי קבוצת באומן-בר-ריבנאי תפתח משרד עצמאי לטיפול במגזרים, אומר באומן כי היא אינה על הפרק כרגע.

בין לקוחות מגזרים ניתן למצוא את שטראוס, נטויז'ן-013 ברק, מוטורולה, הבנק הבינלאומי, קבוצת בסט ביי, רקיט בנקיזר, חוגלה קימברלי, ביטוח ישיר, ניאופרם, בנק איגוד, דפי זהב, אלדן, החברה המרכזית למשקאות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully