וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Y כמו יואל

ענת קם

17.10.2007 / 0:55

עובדי ערוץ הכלכלה של Ynet התבשרו אתמול בפגישה עם העורך הראשי יון פדר כי הערוץ ישמש בסיס לאתר האינטרנט של הדה יואל

ערוץ הכלכלה של ynet ישמש בסיס אינטרנטי למיזם הכלכלי החדש של ידיעות אחרונות. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי אתמול (שלישי) בשעות אחר הצהריים הגיעו יואל אסתרון וגלית חמי למערכת ynet ובשיחה בה נכחו העורך הראשי של האתר יון פדר ועורך ערוץ הכלכלה גבי קסלר הודיעו לעובדים על השיתוף הפעולה הצפוי.

בכיר בידיעות אחרונות סיפר לוואלה! ברנז'ה כי ערוץ הכלכלה של ynet מתוכנן להתרחב ולהוות בטווח הקרוב את השלוחה האינטרנטית של המיזם, עוד לפני תחילת הפצת העיתון המודפס. נפח הכיסוי וכמות החומרים שיסוקרו באתר יגדלו משמעותית, יחד עם שיפור צפוי באיכות הטיפול של ynet בתחום הכלכלי והצרכני. כתבי ynet יהיו הגרעין הפעיל במיזם ואליהם יצטרפו הכתבים החדשים שגוייסו מכלי תקשורת אחרים. גבי קסלר ימשיך לערוך את ערוץ הכלכלה של ynet והוא ינהל את קליטת חומרי המיזם בתוך ynet.

בתוך כך נודע כי תומר ליכטש יצטרף גם הוא למיזם וישמש מנהל פיתוח בצוות ההקמה של אתר האינטרנט. ליכטש שימש כתב פרילנס במעריב ובנענע ובקרוב יצא ספר פרי עטו שיעסוק בשירה ותרבות דיגיטלית. ליכטש אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני שמח להתחיל במיזם החדש. זו עבודה עם אנשים רציניים וחומרים טובים, הזדמנות נהדרת מבחינתי".

ב-Ynet ובידיעות אחרונות סרבו להגיב בנוגע לאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully