וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

See הימן

17.10.2007 / 10:49

האחים תומר וברק הימן יביימו עבור ערוץ ניקלודיאון סדרה שתעקוב אחר שני הרכבים מוסיקליים בדרך להקלטת האלבום

תומר וברק הימן, מצטרפים לערוץ ניקלודיאון. השניים יביימו את הסדרה דוקומנטארית "הופעת בכורה", המצטלמת בימים אלה ותשודר בתחילת דצמבר השנה. הסדרה תלווה שתי להקות צעירות בדרך להגשמת חלומן, עד להוצאת סינגל בכורה והופעה. שני ההרכבים שנבחרו לעמוד במרכזה של הסדרה הם "דיטורה" ו"הברינקס", שחבריהם מגיעים מקרית מלאכי ומנתיבות. הסדרה מלווה אותם במהלך מספר חודשים בהם יעבדו על חומרים מקוריים, וייכנסו לראשונה לאולפן הקלטות מקצועי.

ברק הימן הוא במאי ומפיק של סרטים דוקומנטאריים. יחד עם אחיו תומר הימן ביים והפיק את הסדרה הדוקומנטארית "גשר על הואדי" אשר שודרה בערוץ "יס דוקו", בנוסף ביים את הסרט הדוקומנטארי "הריקוד של אלפונסו" על איש מבוגר בן 75 שחבר בלהקת קשישים שרוקדים פלמנקו ולאחר מות אשתו יוצא למסע חיפוש מרגש אחר אהבה חדשה. הסרט השתתף בפסטיבל חיפה האחרון ומיועד לשידור בערוץ 2 בחודשים הקרובים.
במקביל לעבודתו כבמאי מפיק ברק סרטים דוקומנטאריים לטלוויזיה ולקולנוע, בין היתר הפיק את "זורקי" של זהר וגנר, "סטאלגים – שואה ופורנוגרפיה בישראל" של ארי ליבסקר, "ליידי כל-אל-ערב" של אבתיסאם מראענה ועוד. בימים אלה הוא עובד על סרט חדש על העדה השומרונית עבור ערוץ 8.

תומר הימן ביים ב-2001 את "תומר והשרוטים" שזכה במקום הראשון בתחרות האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה ובמקום הראשון בפסטיבל הבינלאומי בחיפה. בפברואר 2006 זכה תומר עם סרטו "בובות נייר" במקום הראשון בפסטיבל ברלין ובפרס חביב הקהל בנוסף לשלוש זכיות נוספות ב"פינק אפל", לוס אנג'לס ומנילה. הימן גם ביים את הסדרה התיעודית "סינדרלות" ובימים אלו מוקרן "שחור על לבן" (על נסיעתם לאתיופיה של חברי להקת הפרוייקט של עידן רייכל ) ו"out of focus" בו התלווה תומר אל הכוריאוגרף אוהד נהרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully