וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי פרידמן הציע ליונה ויזנטל להחליפו כמנכ"ל ערוץ 10

יעל ולצר

17.10.2007 / 13:08

פרידמן צפוי לסיים את תפקידו בעוד כשנה והוא מבקש להיות יו"ר הדירקטוריון של הערוץ בתום כהונתו כמנכ"ל

מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10, הציע ליונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של YES להחליפו כמנכ"ל הערוץ בעוד כשנה, לאחר שיפרוש מתפקידו. כך נודע ל-TheMarker.

עוד נודע ל-TheMarker, שפרידמן מבקש להיות יו"ר הדירקטוריון של הערוץ בתום כהונתו כמנכ"ל, והציע לויזנטל להתחיל בחפיפה כבר בחודשים הקרובים, אם אכן יקבל את התפקיד.

פרידמן משמש מנכ"ל ערוץ 10 מזה שנתיים, כשזו הקדנציה השנייה שלו בערוץ. ב-2004 הודח מתפקידו, וניר למפרט מונה לתפקיד במקומו. בין שתי הקדנציות הספיק פרידמן, מקורב של אביב גלעדי, להיות יו"ר ערוץ הספורט, ולהוביל את קבוצת רשת-נגה למקום השני במכרז על ערוץ 2.

גורמי תקשורת הסבירו אז את הסכמתו לחזור למנכ"ל את ערוץ 10, למרות המכה הצורבת שקיבל בהדחתו, כסוג של סגירת מעגל מבחינתו ומבחינת הערוץ, בחוזה שמן במיוחד שקיבל, ובחוויה מתקנת, שככל הנראה עומדת להסתיים בעוד כשנה. פרידמן גם ידוע כמי שמעדיף להקיף את עצמו באנשים אותם הוא מכיר ומוקיר מעברו.

גם לויזנטל יש עבר "ספורטיווי". לפני שנכנס לתפקידו כסמנכ"ל התוכן של חברת הלווין YES - תפקיד אותו הוא ממלא כשבע שנים - שימש משנה למנכ"ל ערוץ הספורט. מתוקף תפקידו הנוכחי ב-YES הוא אחראי על אסטרטגיית התוכן של YES: בניית הערוצים, אסטרטגיית הפקות המקור ותוכניות הרכש.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "לדברים אין בסיס, אין לנו רצון להגיב לידיעה". מיונה ויזנטל לא הגיעה תגובה עד למסירת הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully