וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי עמרי טאוב מצטרף לזרמון גולדמן

עדי דברת

17.10.2007 / 15:41

ישמש סמנכ"ל קריאייטיב בחברה. החל את דרכו בענף הפרסום בשנת 1993 כקופירייטר במשרד הפרסום ראובני-פרידן

משרד הפרסום זרמון-גולדמן מינה את במאי הקליפים והפרסומות עמרי טאוב לשמש כסמנכ"ל הקריאטיב של המשרד - כך נודע ל- TheMarker. טאוב, החל את דרכו בענף הפרסום בשנת 1993 כקופירייטר במשרד הפרסום ראובני-פרידן.

לאחר מכן, ניהל את מחלקת הקריאטיב של יהושע TBWA ועבד באריאלי פובליסיס. טאוב שהה תקופה ארוכה בחו"ל, שם סיים, בין היתר, לימודים לתואר שני בפילוסופיה של ההיסטוריה ולימודי טלוויזיה וקולנוע ב"לונדון פילם אוף סקול" (goldsmith).

עם סיום לימודיו החל לביים קליפים ללהקות ובמקביל עבד כרעיונאי בסטודיו הקריאייטיב הלונדוני "my company", שם עבד על הקליפים של ביורק והפרסומות של Apple iMac. לאחרונה זכה טאוב במלגה של הקרן לקולנוע ישראלי עבור כתיבת סרט עלילתי מלא אותו הוא יתחיל לביים במהלך 2008. טאוב יחליף את שי פיטוקובסקי, סמנכ"ל הקריאטיב הקודם של זרמון-גולדמן, המשמש בימים אלה כקריאייטיב פלנר של המשרד וכבמאי תיאטרון.

איילון זרמון, מבעלי זרמון-גולדמן, אמר בתגובה: "אחרי חיפושים ארוכים אחר סמנכ"ל קריאיטיב לזרמון גולדמן מצאנו את עמרי ובשכנוע פיזי קל העברנו את הכישרון הזה חזרה לענף הפרסום מתוך הבנה שענף הפרסום זקוק לקול עדכני בעידן הרב ערוצי והדיגיטלי, בו אנו נדרשים לחשיבה מחוץ לקופסא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully