וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וגר יחצ"ן עם עיתונאי

ענת קם

17.10.2007 / 16:25

יועצי תקשורת מבקשים להצטרף לאגודת העיתונאים כידידי האגודה. וואלה! ברנז’ה עוד מחכה שבת כהן תשלח לה מתנה לראש השנה

פורום הדוברים ויועצי תקשורת פנה במכתב לאגודת העיתונאים ובו הם מבקשים להצטרף לאגודה כידידים, ללא אפשרות להיבחר למוסדותיה. במכתב שהועבר על ידי יועצי התקשורת אתי אשד ודדי גולן נכתב: "לדעתנו הרמה ההצהרתית של השתתפות הדוברים כחטיבה באגודת העיתונאים היא תחילתה של לקיחת אחריות אישית של הדוברים מול האחריות האישית של העיתונאים. זהו צעד משמעותי לקראת תקשורת נכונה יותר." אגודת העיתונאים תדון ביוזמה בכינוס שייערך ביום חמישי הקרוב.

לדברי יוסי בר-מוחא, נשיא אגודת העיתונאים: "הנהלת האגודה החליטה לדון בפניית היח"צנים בכינוס ביום חמישי ולהעלות את הנושא להצבעה, כולל שינוי התקנון אם היוזמה תתקבל. הרעיון הוא לצרפם כידידי האגודה, בלי נציגות בהנהלה אולם עם הפיכת בית סוקולוב גם לביתם תמורת תשלום דמי חבר. הבית יהיה שוקק אנשים וזה יפה."

בפנייה נוספת, מבקש הפורום ממועצת העיתונות בניית אמנה משותפת שתסדיר את המוסכמות ונהלי העבודה בין דוברים ועיתונאים. בבקשה זו לא מתייחסים הדוברים לאתיקה עיתונאית, היות שקוד אתי כבר קיים, אלא לקביעת "כללי משחק" משותפים שיאפשרו שיתוף פעולה הוגן ופורה יותר.

אבי ויינברג, מזכ"ל מועצת העיתונות, אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "המנדט שלנו כמועצת העיתונות הוא לשפר את האתיקה העיתונאית. אם אמנה מסוג זה תעשה זאת, זה יפה מאוד. לשני הצדדים יש עניין בזה."

-יש כרגע בעיה, קיים צורך באמנה כזאת?

"רוב הדוברים, בעיקר אלה מהדור הישן, הם בסדר גמור. בעיות לעתים צצות עם אנשי יחסי הציבור שרואים עצמם מחוייבים ללקוח ולעתים לא בוחלים באמצעים, מפיתויים ועד איומים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully