וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוז לכחולי המדים

ענת קם

18.10.2007 / 15:01

בעקבות צמצום תקנים אין למחוז ש"י של המשטרה דובר במשרה מלאה. פגישת הכרות בין הממ"ז לכתבים הגיעה לטונים צורמים

מתיחות בין כתבי המשטרה למפקד מחוז יהודה ושומרון הנכנס, ניצב שלמה קעטבי. בשיחת היכרות שקיים השבוע קעטבי עם כתבי משטרה, התלוננו כתבים על תפקודו של דובר המחוז החדש, רפ"ק דני פולג. לדברי כתב שנכח במקום, קעטבי כעס על הביקורת שהועלתה בפניו והשיחה עלתה לטונים צורמים. המרמור בקרב העיתונאים נובע בעיקר מהעובדה שבעקבות צמצום תקנים שבוצע במחוז, אין יותר דובר בתקן מלא והקצין שמלא תפקיד זה הוא גם עוזר למפקד המחוז.

אחד הכתבים שהשתתפו בפגישה סיפר לוואלה! ברנז'ה: "כבר הרבה זמן שבמחוז ש"י הדובר עסוק יותר בלהיות עוזר של מפקד המחוז מאשר בלהיות דובר. זה התחיל עם המפקד והדובר הקודמים ולצערנו קעטבי ממשיך במדיניות הזו. הדובר היום במחוז לא מתפקד. דיווחים על אירועים לא יוצאים בזמן או שיוצאים מעוותים. דובר הוא החוליה המקשרת בין המשטרה לתקשורת, חבל שבמחוז ש"י לא מבינים את החשיבות והעוצמה של התקשורת. אתמול כשניסינו להעלות את זה מול המפקד הוא חשב שבאנו לתקוף אותו ובסופו של דבר השיחה הוכתרה ככישלון חרוץ."

כתב נוסף שהיה במקום מציג תמונה פחות קודרת: "היו שם כתבי פלילים אבל גם כתבי שטחים, שמכסים גם את הצבא והפלסטינים. לא כל הכתבים שהיו שם רבו איתו וחלק ממש לא אהבו את מה שקרה שם."

ניצב שלמה קעטבי נכנס לתפקידו ביולי האחרון והחליף את ניצב ישראל יצחק שעבר לפקד על משמר הגבול.

דני פולג, דובר מחוז ש"י, סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully